Heb Ziggo go vanuit Google Play op nieuwe Sony TV Android gedownload. Beeld is prima; maar geen geluid.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welk type tv?
Bedankt!! voor de reactie. Type: Sony KD-43XH8505
heb je een soundbar aangesloten?
en hoe staan de geluidsinstellingen van de tv ?
Alweer bedankt!! voor de reactie.
Soundbar van Sony aangesloten.
Alle andere gedownloade apps en ook de "gewone” televisie geven geluid; op het toestel zelf en via de soundbar. De ziggo go app is de enige die dit niet doet. Ook niet na deze verwijderd en opnieuw gedownload te hebben.
Dolbri wrote:
Alweer bedankt!! voor de reactie.
Soundbar van Sony aangesloten.
Alle andere gedownloade apps en ook de "gewone” televisie geven geluid; op het toestel zelf en via de soundbar. De ziggo go app is de enige die dit niet doet. Ook niet na deze verwijderd en opnieuw gedownload te hebben.
kun je een in de ziggo go app kijken of je iets van geluids instellingen kunt vinden
denk dat je bij tandwiel moet zijn
Nog eens bedankt!!!
Ga Ziggo go-app verwijderen en nog eens downloaden. Tevens bij geluidinstellingen tandwiel kijken en daar mogelijk iets veranderen.
Goed uiteinde en een mooi 2021
Dolbri wrote:
Nog eens bedankt!!!
Ga Ziggo go-app verwijderen en nog eens downloaden. Tevens bij geluidinstellingen tandwiel kijken en daar mogelijk iets veranderen.
Goed uiteinde en een mooi 2021
goed
fijne jaarwisseling
Goedemorgen @Dolbri, welkom op de Community en de beste wensen voor 2021!
Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag! Ik zie dat @anoniemforum al flink met je mee heeft gedacht. Hoe staat het er momenteel voor? Is het uiteindelijk gelukt om alles werkzaam te krijgen?
@Dolbri Wat soms ook helpt is even de stekker uit de TV halen.
Geluid doet het nu!!
Heb Ziggo go voor de derde keer gedownload en vooraf de stekker even uit de TV gehaald.
Iedereen heel hartelijk bedankt voor jullie reacties.
Fijn dat het weer werkt! ?
Goedemiddag @Dolbri,
Hartelijk dank voor je terugkoppeling. Ontzettend fijn dat het probleem is opgelost en alles weer werkt na opnieuw installeren en herstarten van je tv.
Heel veel kijkplezier gewenst!
Groeten,
Paul
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.