Vraag
Reacties
Aankondigingen
Dolbri
Level 1

Ziggo go Sony TV Android - wel beeld, geen geluid.

Heb Ziggo go vanuit Google Play op nieuwe Sony TV Android gedownload. Beeld is prima; maar geen geluid.

0 Kudos
12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

welk type tv?

0 Kudos
Dolbri
Level 1
Topicstarter

Bedankt!! voor de reactie. Type: Sony KD-43XH8505

 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je een soundbar aangesloten?

en hoe staan de geluidsinstellingen van de tv ?

0 Kudos
Dolbri
Level 1
Topicstarter

 

Alweer bedankt!! voor de reactie.

Soundbar van Sony aangesloten.

Alle andere gedownloade apps en ook de "gewone” televisie geven geluid; op het toestel zelf en via de soundbar. De ziggo go app is de enige die dit niet doet. Ook niet na deze verwijderd en opnieuw gedownload te hebben.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
Dolbri wrote:

 

Alweer bedankt!! voor de reactie.

Soundbar van Sony aangesloten.

Alle andere gedownloade apps en ook de "gewone” televisie geven geluid; op het toestel zelf en via de soundbar. De ziggo go app is de enige die dit niet doet. Ook niet na deze verwijderd en opnieuw gedownload te hebben.

kun je een in de ziggo go app kijken of je iets van geluids instellingen kunt vinden

denk dat je bij tandwiel moet zijn

0 Kudos
Dolbri
Level 1
Topicstarter

 

Nog eens bedankt!!!

Ga Ziggo go-app verwijderen en nog eens downloaden. Tevens bij geluidinstellingen tandwiel kijken en daar mogelijk iets veranderen.

Goed uiteinde en een mooi 2021

 

 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
Dolbri wrote:

 

Nog eens bedankt!!!

Ga Ziggo go-app verwijderen en nog eens downloaden. Tevens bij geluidinstellingen tandwiel kijken en daar mogelijk iets veranderen.

Goed uiteinde en een mooi 2021

 

 

goed

fijne jaarwisseling 

0 Kudos
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Dolbri, welkom op de Community en de beste wensen voor 2021!   

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag! Ik zie dat @anoniemforum al flink met je mee heeft gedacht. Hoe staat het er momenteel voor? Is het uiteindelijk gelukt om alles werkzaam te krijgen? 

0 Kudos
HereIsTom
Level 5

@Dolbri  Wat soms ook helpt is even de stekker uit de TV halen.

 

0 Kudos
Dolbri
Level 1
Topicstarter

Geluid doet het nu!!

Heb Ziggo go voor de derde keer gedownload en vooraf de stekker even uit de TV gehaald.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor jullie reacties.

0 Kudos
HereIsTom
Level 5

Fijn dat het weer werkt! ?

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Dolbri,

Hartelijk dank voor je terugkoppeling. Ontzettend fijn dat het probleem is opgelost en alles weer werkt na opnieuw installeren en herstarten van je tv.
Heel veel kijkplezier gewenst!

Groeten,

Paul 

0 Kudos