Jolandamouw

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go Movie / Series

Beste,

 

Via de Ziggo Go App zowel via telefoon als laptop lukt het mij niet meer om series te kijken terwijl ik wel het abonnement heb afgesloten. Ik krijg een melding dat ik een abonnement moet hebben. Hoor graag of dit een storing is en of dit opgelost kan worden. Grt. 

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Heb je al even geprobeerd de app uit te loggen, even wachten, device opnieuw opstarten en dan weer inloggen. Missschien helpt.

 

Check voor de zekerheid of er update voor de Ziggo Go App is.

Manon1975

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb zelfde probleem en alles al geprobeerd, app opnieuw opgestart, app opnieuw geinstaleerd maar blijft aangeven dat ik geen films kan kijken.

AM

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 Ik heb hetzelfde probleem al bijna een week. Ziggo go zegt van de ene op de andere dag dat 'er geen abonnement is' als we iets willen kijken terwijl ik niks gewijzigd heb in het abonnement. Bij de helpdesk weten ze het ook niet. Wat nu?

AD

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem! Samen met de helpdesk alles geprobeerd maar helaas nog geen oplossing.

Manon1975

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo heeft mij mail gestuurd dat het heeft te maken met de rechten van de films en dat ze niet mogen streamen??? Vette onzin natuurlijk want to een week geleden kon ik deze films nog wel via de ziggo go app kijken? Willen ze op deze manier dat je een uitgebreider pakket aanschaft? Wie heeft de oplossing?

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hallo @Jolandamouw en anderen hier 🙂 Sorry voor mijn rijkelijk late reactie allereerst. Het is erg druk en helaas lukt het ons niet om direct terug te komen op alle topics en berichten.

 

Er is sprake van een storing met Movies & Series binnen Ziggo GO en dit zorgt voor de (fout)melding die jullie te zien krijgen. Op de mediabox moet je alle content zonder problemen kunnen bekijken. We hebben dit probleem in onderzoek en zullen het zo snel als mogelijk oplossen.

 

Geef in dit topic gerust aan bij welke series of films jullie de foutmelding te zien krijgen en update ook direct je profiel met je postcode en huisnummer mocht je dat nog niet gedaan hebben. Ik lever jullie informatie dan aan bij het onderzoeksteam wat bijdraagt aan het sneller oplossen van dit vervelende probleem.

Uitgelicht topic