1
Vraag
2
Reacties
Gerter

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo go: Je verbinding is niet privé

Als ik in mijn browser naar ziggo go wil gaan krijg ik de volgende boodschap: 

Je verbinding is niet privé

Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van www.ziggogo.tv te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie

NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID
 
Hoe kan ik (of ziggo) dit verhelpen?
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gerter
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

De extensies heb ik al allemaal uitgeschakeld, morgen zal ik ook de virus software uitschakelen, chrome verwijderen en alles opnieuw installeren.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Gebruik je een VPN of een proxy?

Welk (soort) apparaat?

Apparaat al eens opnieuw gestart ?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

welk apparaat besturingssysteem en browser ?

Gerter
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Geen VPN of proxy

Samsung PC. apparaat diverse keren opnieuw gestart

Gerter
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Windows 81 met Chrome als browser (als ik explorer gebruik krijg ik dezelfde melding.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

is de windows en chrome helemaal up-to-date ?

Gerter
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Alles is 100% up to date.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Windows 8 en alles up to date?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Gerter
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Misschien niet helemaal duidelijk, maar ik heb windows 8.1 dus dat zou geen probleem moeten zijn.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je google chrome al helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 

en staat de klok van de pc goed?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Gerter, Ik kan me voorstellen dat dit balen is! Heb je eindelijk tijd voor een serie of film te bekijken, komt deze melding in beeld. Gelukkig lees ik dat je al aardig op weg bent geholpen door @Steefb, @KBX458 en @anoniemforum! Krijg je deze melding ook bij andere websites?  Ik heb de foutmelding er eens opgezocht en kom het volgende tegen: Als de fout melding maakt van HSTS, privacycertificaten of ongeldige namen, probeer je de volgende stappen:

Stap 1: Log in bij de portal. Wifi-netwerken op openbare plekken zoals cafés en luchthavens vereisen dat je inlogt. Ga naar een pagina die http:// gebruikt om de inlogpagina weer te geven.

  1. Ga naar een website die begint met http://, zoals http://example.com.
  2. Log in op de inlogpagina die wordt geopend om internet te gebruiken.

Stap 2: Open de pagina in de incognitomodus (alleen computer)

Open de webpagina die je bezocht in een incognitovenster.

Als de pagina wordt geopend, werkt een Chrome-extensie niet goed. Schakel de extensie uit om de fout op te lossen. Meer informatie over het uitschakelen van Chrome-extensies.

Stap 3: Update je besturingssysteem

Zorg ervoor dat je apparaat over een up-to-date versie van WindowsmacOS of een ander besturingssysteem beschikt.

Stap 4: Schakel je antivirusprogramma tijdelijk uit

Deze fout wordt weergegeven als je antivirussoftware gebruikt die HTTPS-bescherming of HTTPS-scannen biedt en zo verhindert dat Chrome beveiliging biedt.

Schakel je antivirussoftware uit om het probleem te verhelpen. Als de pagina werkt nadat je de software hebt uitgeschakeld, kun je de software uitschakelen wanneer je beveiligde sites bezoekt.

Vergeet niet je antivirusprogramma later weer in te schakelen.

Gerter
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Heb ik nog niet gedaan, goede tip. Vandaag ben ik de hele dag op stap maar ga ik morgen doen.

Gerter
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

De extensies heb ik al allemaal uitgeschakeld, morgen zal ik ook de virus software uitschakelen, chrome verwijderen en alles opnieuw installeren.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

We horen graag  of bovenstaande geholpen heeft @Gerter!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic