Ziggo go App werkt niet meer. Van alles geprobeert. Kan ook niet terug kijken. Blijft 2032 aan geven.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb de ziggo go App verwijderd van mijn telefoon. Telefoon opnieuw opgestart. Ziggo go App opnieuw gedownload en hij werkt weer naat behoren. Ik hoop dat anderen die hiermee kampen hiermee een oplossing hebben voor dit probleem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @MR5
Op meerdere plekken je vraag stellen is een beetje onoverzichtelijk.
Ik heb daarom antwoord gegeven op je andere topic en dan kan deze verwijderd worden, of gesloten, door een moderator.
Hier heb ik je antwoord gegeven:
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-go-App-werkt-niet-meer/m-p/923375
Ik heb de ziggo go App verwijderd van mijn telefoon. Telefoon opnieuw opgestart. Ziggo go App opnieuw gedownload en hij werkt weer naat behoren. Ik hoop dat anderen die hiermee kampen hiermee een oplossing hebben voor dit probleem.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.