Vraag
Reacties
Oplossing
Camiel-Nori-Lar
Level 1

Ziggo apps in huawei app store

Goedendag, 

Sinds vandaag heb ik de huawei p smart (2021.

Op deze telefoon staan geen google apps meer, maar alleen die van huawei.

Nu kan ik apps van ziggo niet downloaden, omdat deze niet compatibel is met huawei.

Gaat ziggo een samenwerking met huawei aan? 

Ik wil graag tv op mijn telefoon kunnen gebruiken en de mijn ziggo app. 

Met vriendelijke groet, 

Nori

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Camiel-Nori-Lar
Level 1
Topicstarter

Ik kom er net achter dat je gspace gratis kunt downloaden en als die opent, kun je ook je google apps downloaden en gebruiken????

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Pasi
Level 19

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Ik wil uw feestje van uw nieuwe smartphone niet bederven, maar ik verwacht niet dat Ziggo, voor die paar eigenaren van een Huawei smartphone een aparte app laten maken.

De nieuwste toestellen van Huawei, hebben geen Android OS en hebben geen toegang tot de Google playstore. Dus is het maken en kunnen aanbieden van een app, voor die paar Huawei gebruikers erg veel werk.

0 Kudos
Camiel-Nori-Lar
Level 1
Topicstarter

En online ziggo go is ook niet mogelijk! Of kan dit wel? 

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Probeer het ziggo go  met een webbrowser zou dat moeten lukken afhankelijk weer welke dat is, vermoedelijk niet de Chrome browser.

Camiel-Nori-Lar
Level 1
Topicstarter

Dank u voor de tip! Gelukt met binq

0 Kudos
Pasi
Level 19
RoWi. wrote:

Probeer het ziggo go  met een webbrowser zou dat moeten lukken afhankelijk weer welke dat is, vermoedelijk niet de Chrome browser.

Als je op een willekeurig apparaat een goede browser hebt, dan werkt  ZiggoGo.tv natuurlijk ( bijna ? ) altijd.

Prima opgemerkt @RoWi. !!

0 Kudos
Camiel-Nori-Lar
Level 1
Topicstarter

Ik kom er net achter dat je gspace gratis kunt downloaden en als die opent, kun je ook je google apps downloaden en gebruiken????

RoWi.
Level 20
Camiel-Nori-Lars-Lien wrote:

Ach ja helemaal die omweg vergeten.

0 Kudos