Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reacties
Gebruikersnaam7

Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo app werkt niet

Onlangs een nieuwe televisie gekocht, de Sony KE-55A8. Gelijk de Ziggo app geïnstalleerd, op onze andere televisie (ook Sony) werkte deze namelijk prima. Helaas op de nieuwe televisie geeft de app steeds de melding dat we niet het juiste abonnement hebben voor de app. We hebben een internetabonnement bij Ziggo, op de andere televisie of telefoon werkt de app prima. Contact gehad met de klantenservice van Ziggo en Sony maar beide weten niet waarom de app het niet doet. De app verwijderen en opnieuw installeren heb ik al geprobeerd. Weet iemand wat er aan de hand is? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gebruikersnaam7
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie, ik heb met andere inlog gegevens kunnen inloggen, kennelijk had ik twee gebruiksnamen. Opgelost nu dus! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
RoWi.
Expert
Expert
  • 12678Posts
  • 573Oplossingen
  • 3490Likes

Staat er letterlijk " niet het juiste abonnement" wordt de goede inlog gebruikt? Is de TV bedraad aangesloten of via wifi, bij een wifiverbinding is dit via het eigen wifi netwerk of een Ziggowifispot.

Gebruikersnaam7
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie, ik heb met andere inlog gegevens kunnen inloggen, kennelijk had ik twee gebruiksnamen. Opgelost nu dus! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates