Gbentvelzen

Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo app werkt niet

sinds kort werkt de ziggo go app niet meer.

het is niet mogelijk om in te loggen, telkens krijg ik een foutmelding dat de service niet beschikbaar is.

deze foutmelding krijg ik op mijn telefoon en op meerdere iPads.

na overleg met ziggo heb ik de app verwijderd; de iPad uitgezet en weer opgestart en vervolgens de ziggo go app weer geïnstalleerd; helaas heeft dit geen positief resultaat, de foutmelding blijft.

Het inloggen op mijn ziggo lukt wel, dus is de gebruikersnaam en inlogcode zijn goed.

op welke manier is het mogelijk dat de ziggo go app wel gaat werken, andere mogelijkheden zijn er voor mij niet, is er soms een vinkje bij ziggo uitgezet waardoor de koppeling geen verbinding met ziggo kan maken? Ik hoor het graag,

62 Reacties 62
Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@RoWi. 

Ik start de ziggo go app op twee manieren op:

1e) vanuit Mijn Ziggo app: hier krijg ik een foutmelding

2e) direct met de Ziggo go app: hier krijg ik een foutmelding.

 

Als ik de iPad terugbreng naar de fabrieksinstellingen dan moet ik heel veel uitzoekwerk en aanpassingen verrichten, liever niet maar als dit de laatste optie is dan zal het wel moeten.

 

Maar ook op mijn iPhone, iPhone van mijn vrouw en de iPad van mijn vrouw werkt Ziggo go niet.

ik heb nu een ticket uitstaan bij Ziggo en wacht hier even op, misschien is het wel een administratief probleem bij Ziggo,

 

Bedankt voor je reactie,

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Die tip is ook echt bedoeld als laatste optie, dat zou niet nodig moeten zijn, zeker omdat het met meerdere apparaten gebeurt kan ik niet anders dan concluderen dat het een administratief iets is binnen de Ziggo systemen. 

 

Het lijkt erop dat je inlog nog gekoppeld zit aan een ander Ziggo Go systeem. De Next en XL klanten met nieuwe software hebben zover ik weet een  afwijkend pad naar Ziggo Go dan klanten met TV Start en klanten met de oude software op de XL. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Gbentvelzen Ai, ai, ai. Erg kwalijk dat een andere box de Ziggo Go problemen niet heeft opgelost. In dit geval moet een andere afdeling het verder in kaart brengen en oplossen. Daar is inmiddels actie voor uitgezet, zie ik. Wanneer het is opgelost, moet ik je helaas schuldig blijven. Het spijt me daarom oprecht dat ik opnieuw een beroep doe op je geduld.

@Jaapengerie Oh, jee! Al 4 weken aardig onthand, begrijp ik. Erg ongewenst en zuur! In jouw situatie zijn de kaarten - zoals ik aanneem - iets anders geschud. Een nieuw modem staat namelijk los van het collectieve probleem waar de topicstarter mee te dealen heeft. Dat heeft alleen betrekking op het overstappen naar een Next of Mediabox XL met nieuwe software. Daar ben je de afgelopen 4 weken niet naar overgestapt. Waar loopt het precies spaak? Tegen welke foutmelding loop je precies aan? Op 1 of alle apparaten? Lukt inloggen op Mijn Ziggo wel? En Ziggo GO niet?

Uitgelicht topic