Gbentvelzen

Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo app werkt niet

sinds kort werkt de ziggo go app niet meer.

het is niet mogelijk om in te loggen, telkens krijg ik een foutmelding dat de service niet beschikbaar is.

deze foutmelding krijg ik op mijn telefoon en op meerdere iPads.

na overleg met ziggo heb ik de app verwijderd; de iPad uitgezet en weer opgestart en vervolgens de ziggo go app weer geïnstalleerd; helaas heeft dit geen positief resultaat, de foutmelding blijft.

Het inloggen op mijn ziggo lukt wel, dus is de gebruikersnaam en inlogcode zijn goed.

op welke manier is het mogelijk dat de ziggo go app wel gaat werken, andere mogelijkheden zijn er voor mij niet, is er soms een vinkje bij ziggo uitgezet waardoor de koppeling geen verbinding met ziggo kan maken? Ik hoor het graag,

62 Reacties 62
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3328Likes

Hey Gbentvelzen, 

Ik zou je op dit moment heel graag ongelijk willen geven maar helaas, je hebt helemaal gelijk. Ik ben erachteraan gegaan voor je en de verwachtte oplostijd van 28 maart is niet gehaald, ook is er geen nieuwe verwachtte oplostijd. Simpelweg omdat het probleem lastiger is om op te lossen dan in eerste instantie gedacht. 

Wel zijn er opnieuw lijntjes uitgezet om ervoor te zorgen dat dit probleem meer prio krijgt. Ik duim heel hard met je mee dat er gauw een oplossing komt. 

Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Mariska,

Ondanks alle beloftes lukt het Ziggo niet om het softwareprobeem op te lossen.

Omdat er nog geen einddatum bekend is voor het probleem zal ik de mediabox Horizon XL retour geven en inmiddels heb ik een andere mediabox besteld.

Hopelijk kan ik nu weer gebruik maken van de Ziggo go app.

 

 

 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @Gbentvelzen! Helaas, maar waar. Het storingsticket hiervoor staat nog steeds open en jammer genoeg is nog steeds niet bekend wanneer dit opgelost zal zijn. Mijn welgemeende excuses hiervoor 😞

Ik hoop van harte dat het bestellen van een andere mediabox dit probleem oplost zodat je weer zonder problemen gebruik kunt maken van Ziggo GO. Houd ons op de hoogte zou ik zeggen en test het vooral eens zodra je de nieuwe box hebt aangesloten en in gebruik hebt genomen. We horen het graag!

Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Erik,

inmiddels heb in de mediabox Next geïnstalleerd en ook hier werk ziggo go niet.

Ik heb eerst de oude app verwijderd, de iPad opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd, maar helaas.

Als ik naar de ziggo app ga dan kan ik gewoon inloggen, maar wil ik via deze app doorgaan naar de ziggo go dan krijg ik weer een foutmelding.

Als ik de ziggo go direct opstart dan lukt dit ook niet, ik stuur je hierbij nogmaals de foutmelding mee.

image.jpg

Mijn internet werkt gewoon, waar ligt het nu aan?

Ik hoor graag van je.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Gbentvelzen 

Die melding lijkt mij duidelijk genoeg, er kan geen verbinding worden gemaakt met het Ziggo Go platform. Lees ik het goed dat het abonnement is opgewaardeerd naar TV Max, of kon je vanuit Mijn Ziggo Compleet met Next aanvragen?

 

Wat ik mis kan je wel kijken via www.ziggogo.tv of geeft dat dezelfde fout melding.

Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@RoWi. 

ik heb mijn abonnement van de mediabox Horizon XL door Ziggo laten aanpassen door een  nieuw abonnement met de mediabox Next.

Ik heb nu een abonnement Tv max afgesloten.

als ik je link gebruik http://www.ziggogo.tv/ dan krijg ik weer een foutmelding (zie foto) 50EE8D0F-A832-45B5-B564-7C9DB8A0137D.png

Het is erg vervelend dat er geen verbinding met Ziggo go gemaakt kan worden.

 

 

 

Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@RoWi. 

Ik heb het even uitgezocht maar ik heb Ziggo Compleet met de Next.

De eerdere opgave van mij was niet juist.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Gbentvelzen  schreef:

@RoWi. 

Ik heb het even uitgezocht maar ik heb Ziggo Compleet met de Next.

De eerdere opgave van mij was niet juist.


Daar krijg je dus een andere melding, waar tik je speficiek op, of krijg je dit meteen na het inloggen te zien?

Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@RoWi. 

Als ik de snelkoppelingen gebruik dan krijg ik direct de foutmelding.

als ik het via de Ziggo go app doe dan start het programma wel op maar krijg ik tijdens het inloggen van mijn gegevens een foutmelding.

EF95AD3C-8F87-4D29-8415-5C9417EB1E65.png

Ik heb mijn inloggegevens gecontroleerd maar deze zijn correct.

Internet werkt , mijn Ziggo werkt alleen de Ziggo go werkt niet.

ik heb hier nu al 4 maanden een discussie met Ziggo, maar helaas werkt het nog steeds niet.

ik heb bewust een andere mediabox aangeschaft omdat er een software fout van de mediabox Horizon XL was.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het komt op mij over dat er iets specifiek, met jouw account fout gaat, dat lijkt puur in de Ziggo systemen te zitten. Kan je met de Next opnemen en van de on demand films en series gebruikmaken?

Jaapengerie

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het lukt bij mij al 4 weken niet, eigenlijk denk ik vanaf ik een nieuwe witte ziggo modem heb gekregen.  Ze weten bij Ziggo geen oplossing.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Jaapengerie  schreef:

Het lukt bij mij al 4 weken niet, eigenlijk denk ik vanaf ik een nieuwe witte ziggo modem heb gekregen.  Ze weten bij Ziggo geen oplossing.


De modem zou kunnen, dan deugt daar intern iets niet aan, via een data verbinding 3G of 4G zou het gewoon moeten werken.

Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@RoWi. 

Ik heb net geprobeerd om met de Next op te nemen en dat gaat gewoon goed, het programma staat klaar om op te nemen.

Het bekijken van een film op Movies&Series gaat ook goed.

Het huren van een film heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Ik heb sinds gisteren de nieuwe witte modem ontvangen en alles werkt goed.

 

Jaapengerie

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dan moet ik weer inloggen, en nee  niets lukt. 

Jaapengerie

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb het zelfde probleem 4 weken.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De modem geeft enkel het signaal door, vrij simpel gesteld, dit probleem zit elders, ergens wordt geen goede koppeling gemaakt daar lijkt dit op.

Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Erik S 

Beste Erik, het vervangen van de mediabox Horizon XL door de Next heeft het probleem niet opgelost. Ik kan wel naar de algemene Ziggo app maar als ik dan weer doorklik naar de ziggo go app dan krijg ik nog steeds een foutmelding. Als ik rechtstreeks via http://www.ziggogo.tv/ inlog dan krijg ik weer de foutmelding: deze sectie is niet beschikbaar.

Mijn internet werkt gewoon, Movies&Series kan ik ook gewoon benaderen.

Inmiddels heb ik klantenservice gebeld en er is weer een ticket aangemaakt.

Het lijkt er op dat Ziggo het systeem blokkeert, graag een passende oplossing.

Inmiddels ben ik al 4 maanden bezig en nog steeds geen Ziggo go mogelijk!

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Gbentvelzen wat bedoel je met de 'algemene' Ziggo app? 

Bedoel je de Mijn Ziggo app, klik je van daaruit door naar Ziggo Go?

Start je de Ziggo Go app niet direct op?

Mischien is het een extreme maatregel, ik zou als test willen adviseren een ipad volledig terug te zetten naar de fabrieks instellingen zodat deze volledig schoon is, een verdwaald cookie bestand kan voor heel veel ellende zorgen.

 

Aangezien je niet de enige lijkt te zijn met dit probleem, acht ik de kans groter dat het inderdaad een administratief probleem is in de Ziggo systemen.

Jaapengerie

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het duurt bij mij nu 4 weken, maar als het net als bij Eric, zoals hierboven 4 maanden duurt, ga ik naar een andere provider. Ziggo kost ook €75,- per maand, kan ik beter naar KPN gaan, ik blijf bij ziggo door Ziggo Go.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Jaapengerie  schreef:

Het duurt bij mij nu 4 weken, maar als het net als bij Eric, zoals hierboven 4 maanden duurt, ga ik naar een andere provider. Ziggo kost ook €75,- per maand, kan ik beter naar KPN gaan, ik blijf bij ziggo door Ziggo Go.


Enkel voor de Ziggo Go app? KPN heeft ook een app ook voor Smart TV's beperkt tot de merken Samsung en LG. Als je nu schreef vanwege de Formule 1 of het HBO aanbod zou ik het nog begrijpen.

Uitgelicht topic