Onlangs een nieuwe televisie gekocht, de Sony KE-55A8. Gelijk de Ziggo app geïnstalleerd, op onze andere televisie (ook Sony) werkte deze namelijk prima. Helaas op de nieuwe televisie geeft de app steeds de melding dat we niet het juiste abonnement hebben voor de app. We hebben een internetabonnement bij Ziggo, op de andere televisie of telefoon werkt de app prima. Contact gehad met de klantenservice van Ziggo en Sony maar beide weten niet waarom de app het niet doet. De app verwijderen en opnieuw installeren heb ik al geprobeerd. Weet iemand wat er aan de hand is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor je reactie, ik heb met andere inlog gegevens kunnen inloggen, kennelijk had ik twee gebruiksnamen. Opgelost nu dus!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staat er letterlijk " niet het juiste abonnement" wordt de goede inlog gebruikt? Is de TV bedraad aangesloten of via wifi, bij een wifiverbinding is dit via het eigen wifi netwerk of een Ziggowifispot.
Bedankt voor je reactie, ik heb met andere inlog gegevens kunnen inloggen, kennelijk had ik twee gebruiksnamen. Opgelost nu dus!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.