Over de update van Ziggo GO
Update: 5 augustus 2022 10:50 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Onlangs een nieuwe televisie gekocht, de Sony KE-55A8. Gelijk de Ziggo app geïnstalleerd, op onze andere televisie (ook Sony) werkte deze namelijk prima. Helaas op de nieuwe televisie geeft de app steeds de melding dat we niet het juiste abonnement hebben voor de app. We hebben een internetabonnement bij Ziggo, op de andere televisie of telefoon werkt de app prima. Contact gehad met de klantenservice van Ziggo en Sony maar beide weten niet waarom de app het niet doet. De app verwijderen en opnieuw installeren heb ik al geprobeerd. Weet iemand wat er aan de hand is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor je reactie, ik heb met andere inlog gegevens kunnen inloggen, kennelijk had ik twee gebruiksnamen. Opgelost nu dus!
Staat er letterlijk " niet het juiste abonnement" wordt de goede inlog gebruikt? Is de TV bedraad aangesloten of via wifi, bij een wifiverbinding is dit via het eigen wifi netwerk of een Ziggowifispot.
Bedankt voor je reactie, ik heb met andere inlog gegevens kunnen inloggen, kennelijk had ik twee gebruiksnamen. Opgelost nu dus!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 5 augustus 2022 10:50 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte ...