Beste Tom en Dave,
Hierbij even mijn reactie:
Ik heb de Ziggo Mediabox XL (Horizon) ontvangen eind december 2020 en deze heeft tijdens het installeren alle updates geïnstalleerd.
Mijn ipad is de Apple Mini en heeft de IOS12.5 versie, en mijn iphone-8 heeft een IOS 14.3 versie.
Ik heb bij Mijn Ziggo ingelogd en dit geeft geen problemen, ik kan de Ziggo go gewoon bekijken maar dit zijn voornamelijk afbeeldingen en geen koppeling naar de werkelijke Ziggo go app.
Verder heb ik de Ziggo go app geheel verwijderd, de ipad uitgezet en opnieuw opgestart en de koppeling https://apps.apple.com/nl/app/ziggo-go/id1156417365 geopend, maar ook nu krijg ik de foutmelding: Service niet beschikbaar.
Met de helpdesk van Ziggo kom ik niet verder, maar voorlopig werkt Ziggo go nog niet en dat is erg vervelend.
Het is juist zo fijn als mijn vrouw naar “goede tijden slechte tijden” kijkt dat ik een ander programma kan bekijken, maar helaas nu zijn het voor mij ook “slechte tijden".
Hopelijk kan iemand mij verder helpen; ik wacht nieuwgierig af op verdere reactie