gw22!

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo app werkt niet meer

Vandaag mijn nieuwe modem geïnstalleerd, alleen nu werkt ziggo go app niet meer. Ik zie wel het hele tv programma maar als ik op een programma klik is er geen start mogelijkheid en krijg ik de mededeling “ Please try again later. Oops something went wrong”. 
Heb app diverse malen opnieuw geïnstalleerd, ook wachtwoord gewijzigd maar geen ander resultaat. Ik heb van de week bij aanvraag van een nieuwe modem tevens mijn abonnement gewijzigd. Maar dat betrof alleen de vaste telefoon die eraf kon. Ook heb ik een next mini ontvangen maar die nog niet geïnstalleerd, want ik kijk nooit op mijn tv. Moet dat om ziggo go te ontvangen op mijn app op de iPad?

wat kan ik nog doen?

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @gw22! en en warm welkom op de Community,

We ontvangen deze melding van meer klanten. Via dit openstaande topic verzamelen we voorbeelden van meer klanten die deze foutmelding te zien krijgen. Ik heb jouw melding ook doorgeven aan de collega's die dit probleem in onderzoek hebben. 

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

het kan wel dat je abonnement pas wordt doorgevoerd in het administratiesysteem zodra de next mini is aangesloten 

ook kan het 48 uur duren voor de wijziging is verwerkt

gw22!
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Maar ik heb toch geen next mini nodig voor de ziggo go app?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

de next mini is idd niet vereist voor Ziggo go maar de next mini is wel onderdeel van je abonnement.

het zijn dat de next mini eerst geactiveerd moet worden (aansluiten) om het tv start abonnement actief te krijgen en dus Ziggo go daarna in het administratie systeem verwerkt wordt.

 

als je geen tv kijkt op de tv zelf kun je misschien beter kiezen voor internet + kabel tv daarbij is ook Ziggo go inbegrepen 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @gw22! en en warm welkom op de Community,

We ontvangen deze melding van meer klanten. Via dit openstaande topic verzamelen we voorbeelden van meer klanten die deze foutmelding te zien krijgen. Ik heb jouw melding ook doorgeven aan de collega's die dit probleem in onderzoek hebben. 

Uitgelicht topic