Hoi @Nico van A.
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo.
Het klopt dat er problemen zijn met Ziggo GO app maar dat heeft meer te maken met mensen die een lager abonnement hebben en niet kunnen opnemen, of zoiets. Daar zijn wat dingen aangepast achter de schermen waardoor daar nu problemen mee zijn. Echter, iOS 11 is nu de minste versie die je op je iPhone, iPad moet hebben om Ziggo GO te kunnen gebruiken. Als je deze niet hebt dan kan het ook wel kloppen dat je deze nu niet meer kan gebruiken, of slecht. De oplossing zal niet bij Ziggo liggen om de iOS versie te gaan verlagen, die staat op iOS 11. Ik denk eerder, als jij geen abonnement aanpassing hebt gedaan, dat het toch een nieuwe iPad gaat worden.
---
Ik vond dat nogal teleurstellend en heb dat ook laten weten:
Hoi EnergieBoy, dank voor je reactie.
Dat er achter de schermen dingen zijn aangepast is duidelijk, want van de ene op de andere dag krijg ik dus bij tv &replay de mededeling "Geen programmagegevens" . Inderdaad alsof ik geen juist abonnement heb. Dat heb ik echter wel. Tot 15 maart werkte de app op mijn ipad met 10.3.4 uitstekend. De laatste update van de app was in februari en had geen invloed op het het functioneren op mijn Ipad. Tot dus deze week. Het probleem lijkt me dan niet te zitten in het niet compatible zijn van de app met de OS versie, maar eerder in de door jou genoemde aanpassing met betrekking tot mensen met een lager abonnement. Daardoor worden kennelijk per ongeluk ook mensen met wel het goede abonnement maar een wat ouder systeem uitgesloten van replay.
Nogmaals: de met 10.3.4 compatible versie van de app die op mijn Ipad staat draaide tot 15 maart prima en draait nog steeds prima. Alleen kunnen bij Replay de programma gegevens niet meer geladen worden. Ik denk dat het wel zo netjes zou zijn van Ziggo om dit weer in orde te maken. Ik hoop dat dat ook gebeurt als de problemen waar je het over hebt worden opgelost. Misschien kan Ziggo bij het oplossen dit punt dus meenemen. Ik ben niet de enige die hier last van heeft.
---
Nu dus maar afwachten. Mocht jij nog iets horen of een oplossing vinden , wil je dat dan aan mij laten weten?
Bedankt.