1
Vraag
2
Reageer en help mee
THAEDEsjoerd

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo app max.3verwijderd.nog melding max

 
2 Reacties 2
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66830Posts
  • 4693Oplossingen
  • 18492Likes

Ik begrijp je bericht niet.

Kun je precies vertellen waarmee je wat precies ervaart?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3611Posts
  • 466Oplossingen
  • 1452Likes

Hallo @THAEDEsjoerd, welkom op de Community!

Wat irritant dat je deze foutmelding krijgt. Waren er op dat moment niet meer dan 3 streams tegelijkertijd open? Als dat niet het geval was, dan kan het meerdere redenen hebben waarom de foutcode gegenereerd wordt. Speelt het nu nog steeds? Keek je rechtstreeks op het toestel of bijvoorbeeld via een Chromecast of Android TV?  Ervoer je het op het moment dat je wisselde van zender/programma?

Wat in ieder geval geen kwaad kan, is het wijzigen van je wachtwoord via de Mijn Ziggo omgeving. Hierdoor komen de Ziggo GO sessies na verloop van tijd te vervallen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic