Hallo
mijn ziggo app op mijn iPad loopt steeds vast ik heb de app al een keer opgeruimd en verwijderd en op nieuw geïnstalleerd maar de app loopt nog steeds vast heeft iemand een oplossing hier voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Wim C ik heb gedaan wat u mij als advies heeft gegeven ik hoop dat de app nu wel werkt alvast bedankt
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Grunn-70
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Misschien is dit een oplossing die beter werkt:
Log uit uit op de Ziggo Go app. Dat kunt u doen via uw Profiel links bovenin het scherm. Via dat menu gaat u naar Instellingen en daar vandaan naar Account en Profielen. Onderaan deze pagina kunt u uitloggen.
Als u bent uitgelogd verwijdert de Ziggo Go app.
Herstart nu u iPad en nadat deze weer is opgestart, download u opnieuw de Ziggo Go app.
Als u weer bent via ingelogd de Ziggo Go app, zou deze weer moeten werken.
Laat u weten of het is gelukt?
Hoi Wim C ik heb gedaan wat u mij als advies heeft gegeven ik hoop dat de app nu wel werkt alvast bedankt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.