Vraag
Reacties
Oplossing
Grunn-70
Level 1

Ziggo app loopt vast

Hallo 

 

mijn ziggo app op mijn iPad loopt steeds vast ik heb de app al een keer opgeruimd en verwijderd en op nieuw geïnstalleerd maar de app loopt nog steeds vast heeft iemand een oplossing hier voor?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Grunn-70
Level 1
Topicstarter

Hoi Wim C ik heb gedaan wat u mij als advies heeft gegeven ik hoop dat de app nu wel werkt alvast bedankt 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Grunn-70 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Misschien is dit een oplossing die beter werkt:

Log uit uit op de Ziggo Go app. Dat kunt u doen via uw :ab_profielen: Profiel links bovenin het scherm. Via dat menu gaat u naar :interface_go_instellingen: Instellingen en daar vandaan naar Account en Profielen. Onderaan deze pagina kunt u uitloggen.

Als u bent uitgelogd verwijdert de Ziggo Go app.

Herstart nu u iPad en nadat deze weer is opgestart, download u opnieuw de Ziggo Go app.

Als u weer bent via ingelogd de Ziggo Go app, zou deze weer moeten werken.

Laat u weten of het is gelukt?

 

Grunn-70
Level 1
Topicstarter

Hoi Wim C ik heb gedaan wat u mij als advies heeft gegeven ik hoop dat de app nu wel werkt alvast bedankt