pi.schoonbrood

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo app Hapert op tv

Hallo,

 

sinds de update werkt de ziggo go app op tv niet goed.

Het beeld blijft happerend tijdens Live en Replay.

 

Heb met jullie vandaag 3-7 contact gehad.

Zij konden mij helaas niet verder helpen waar het probleem ligt.

Ik moest van hun contact met jullie (Community) jullie zouden mij hiermee verder kunnen helpen.

 

Graag jullie antwoord en hopelijk de oplossing.

 

Alvast bedankt Pascal

 

 

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag allemaal,

 

De nieuwste Ziggo GO update met versienummer 4.41.4619 staat zoals jullie zelf al geconstateerd hebben inmiddels live in de app store. We hebben inmiddel van meer klanten met een Philips Android TV te horen gekregen dat ze last hebben van haperend/hangend beeld. Dit probleem is inmiddels in onderzoek. Via dit topic blijf je op de hoogte van de status m.b.t. dit probleem. Ik heb ook jouw melding doorgegeven onder het hiervoor openstaande storingsticket. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @pi.schoonbrood en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat je last hebt van haperingen tijdens het tv kijken via de Ziggo GO TV app op je Philips TV! Er spelen op dit moment de nodige problemen met de Ziggo GO app. Die staan beschreven op deze pagina. Rond 9 juli komt er gelukkig een update met een flinke prestatieverbetering voor Android en Fire TV. Deze bevat onder andere:

 

  • Android TV traagheid in het algemeen wordt verholpen
  • De EPG info en de verdwenen kanaalbalk wordt weer zichtbaar
  • Buffering op Chromecast voor live en Replay TV wordt opgelost
  • Het uitvallen van Chromecast na 2 uur wordt gefikst
     

Mijn advies is om de aanstaande update even af te wachten en na 9 juli te checken of het probleem zich nog steeds voordoet.

11 Reacties 11
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
pi.schoonbrood
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo ik heb een Philips 43PUS7202/12

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

is de firmware up-to-date ?

pi.schoonbrood
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo,

 

de nieuwste update versie (Firmware) is geinstaleerd op de tv.

Zie Foto

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @pi.schoonbrood en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat je last hebt van haperingen tijdens het tv kijken via de Ziggo GO TV app op je Philips TV! Er spelen op dit moment de nodige problemen met de Ziggo GO app. Die staan beschreven op deze pagina. Rond 9 juli komt er gelukkig een update met een flinke prestatieverbetering voor Android en Fire TV. Deze bevat onder andere:

 

  • Android TV traagheid in het algemeen wordt verholpen
  • De EPG info en de verdwenen kanaalbalk wordt weer zichtbaar
  • Buffering op Chromecast voor live en Replay TV wordt opgelost
  • Het uitvallen van Chromecast na 2 uur wordt gefikst
     

Mijn advies is om de aanstaande update even af te wachten en na 9 juli te checken of het probleem zich nog steeds voordoet.

pi.schoonbrood
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Ziggo,

 

bij mij blijft de ziggo go app nog steeds haperen.

 

Oude ziggo go verwijderd en opnieuw gedownload en geinstalleerd maar nog altijd hetzelfde.

 

Heeft er wel al een update plaats gevonden?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

welke versie heb je nu?

pi.schoonbrood
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo ,

 

de huidige versie wat ik op de tv heb is 4.41.4619+1286

zie bijlage

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag allemaal,

 

De nieuwste Ziggo GO update met versienummer 4.41.4619 staat zoals jullie zelf al geconstateerd hebben inmiddels live in de app store. We hebben inmiddel van meer klanten met een Philips Android TV te horen gekregen dat ze last hebben van haperend/hangend beeld. Dit probleem is inmiddels in onderzoek. Via dit topic blijf je op de hoogte van de status m.b.t. dit probleem. Ik heb ook jouw melding doorgegeven onder het hiervoor openstaande storingsticket. 

pi.schoonbrood
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo,

 

hebben jullie al van Philips wat gehoord,en/of is er al een andere oplossing?

 

mvg Pascal

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @pi.schoonbrood,

 

Ik heb helaas nog geen concrete update hierover 😞 Zodra die er is, laten we dat hier weten.

Uitgelicht topic