1
Vraag
2
Reacties
H. Post

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo account aanmaken voor gebruik Ziggo GO

Goedenavond,

 

Ik heb sindskort mijn eigen ziggo abonnement en ik wil graag gebruik maken van Ziggo GO, nu moet ik mij daar voor registreren en daar gaat het mis.

 

Telkens als ik mij wil inloggen krijg ik de melding, je probeert op mijn Ziggo in te loggen met je my Vodafone account.

 

En vervolgens krijg ik 3 opties waaronder, accounts samenvoegen. Echter als ik voor die optie kies moet ik wederom inloggen met mijn Ziggo account maar die kan ik dus niet aanmaken met mijn emailadres.

 

Hoe los ik dit op? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@H. Post Welkom op de Community! Ziggo GO is een uitkomst maar dan moet je er wel gebruik van kunnen maken. Uiteraard heb ik het één en ander voor gecheckt en er is nog géén  Ziggo account geregistreerd. Om tot een succesvolle registratie te komen schrijf ik de te volgen stappen voor je uit:

 

  • Ga via de browser naar: https://www.vodafone.nl/account/inloggen (dus niet via de app!)
  • Vul je e-mailadres en wachtwoord in
  • Klik rechtsboven op 'My Vodafone'(e-mailadres)
  • In het drop down menu klik je op  'Mijn account'

 

En hier registreer je je nieuwe Ziggo account. Hopelijk kun jij zo verder!

 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je ooit al een Mijn Ziggo aangemaakt? Een nieuw Mijn Ziggo account maken - Ziggo

H. Post
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja, dat heb maar toen ik was woonachtig bij mijn ouders. Zij hadden Ziggo dmv registratie had ik ook recht op dubbele data.

 

Maar nu op mijn eigen adres kan ik me niet meer inloggen of überhaupt registreren. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan moet een Ziggo moderator maar eens meekijken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

In dit geval mogelijk morgen al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@H. Post Welkom op de Community! Ziggo GO is een uitkomst maar dan moet je er wel gebruik van kunnen maken. Uiteraard heb ik het één en ander voor gecheckt en er is nog géén  Ziggo account geregistreerd. Om tot een succesvolle registratie te komen schrijf ik de te volgen stappen voor je uit:

 

  • Ga via de browser naar: https://www.vodafone.nl/account/inloggen (dus niet via de app!)
  • Vul je e-mailadres en wachtwoord in
  • Klik rechtsboven op 'My Vodafone'(e-mailadres)
  • In het drop down menu klik je op  'Mijn account'

 

En hier registreer je je nieuwe Ziggo account. Hopelijk kun jij zo verder!

 

 

H. Post
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zo gemakkelijk kan het zijn.

 

Bedankt.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic