Vraag
Reacties
Oplossing
Bartelsp
Level 1

Ziggo abonnement icm ziggo go

Ik heb een Ziggo abonnement met series en movies XL inbegrepen. Sinds een aantal dagen kan ik geen series of films meer openen in TV app en ook niet via de browser. Op mijn TV en ook op mijn i-phone lukt dit wel. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. en de cookies en geschiedenis van mijn PV verwijderd, maar zonder resultaat. Iemand nog suggesties?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wachten op de oplossing, er is een storing tussen de abonnementen en de Ziggo Gp app / TV.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wachten op de oplossing, er is een storing tussen de abonnementen en de Ziggo Gp app / TV.

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Bartelsap! Het gaat inderdaad niet goed met de koppeling van zenderpakketten naar ZiggoGO! Om welke series/films gaat het precies? En werkt het wel op de tv zelf? Dan zet ik het door naar de juiste afdeling en pakken zij het verder op. 

Bartelsp
Level 1
Topicstarter

Ik heb net nogmaals geprobeerd en alles werkt weer normaal 

Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dat is heel fijn om te horen! Kan je in ieder geval weer op elk apparaat gebruik maken van ZiggoGO!