mlmjanssen

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo TV app is erg traag

Sinds een paar weken is de Ziggo GO TV app erg traag bij het switchen naar een ander tv kanaal. Het duurt al 10 seconden voordat deze overswitcht. Ik krijg dan de kanaalinfo onder in beeld, dat verdwijnt en komt er een zwart scherm en na ongeveer een halve minuut verschijnt het beeld.  Ik gebruik een smart wifi modem met TP link Deco M4 pods. Ook is het ophalen van bewaarde programma's een probleem. Ik krijg regelmatig de melding dat mijn netwerk te druk is terwijl een speedtest op mijn smartphone een hoge snelheid geeft. Ik gebruik internet GIGA.   

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mlmjanssen
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nu een wifi pod in de huiskamer en dat lijkt het probleem opgelost te hebben. Dank voor jullie hulp.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @mlmjanssen 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

De televisie waar uw Ziggo Go app geïnstalleerd is, hoe maakt deze verbinding met het modem; via een rechtstreeks aangesloten netwerkkabel of via wifi?

mlmjanssen
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

via WIFI. Ik heb de wifi op het modem al uitgezet zodat de wifi alleen via de pods gaat. Maar voordat ik dat gedaan had was het al een probleem. Heb ook al de TV opnieuw opgestart. De app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@mlmjanssen 

Om mogelijke oorzaken uit te sluiten en uit te proberen; is het ook mogelijk om eventueel tijdelijk een netwerkkabel aan te sluiten vanaf de TV naar het modem?

mlmjanssen
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Tot een paar weken geleden werkte het allemaal prima. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@mlmjanssen Je geduld wordt wel op de proef gesteld, begrijp ik. Irritant, zeg! Op wat voor apparaat kijk je precies? Merk en type? Staat er een Deco toren vlakbij je tv? Op die toren kun je ook een kabel aansluiten die vervolgens naar je tv loopt. Is dat haalbaar? 

mlmjanssen
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nu een wifi pod in de huiskamer en dat lijkt het probleem opgelost te hebben. Dank voor jullie hulp.

Uitgelicht topic