Vraag
Reacties
Oplossing
Petra4
Level 1

Ziggo Sport Totaal op Ziggo Go

Ziggo Sport Totaal niet meer te zien op Ziggo Go

Na activatie zag ik afgelopen zaterdag, op mijn laptop, de 6 sportkanalen van Ziggo Sport Totaal in de zenderlijst van Ziggo Go. Echter een dag later zijn ze weer verdwenen. Op de televisie zijn ze wel te zien. Hoe krijg ik ze weer op Ziggo Go te zien?

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan in de achtergrond zien of er iets niet goed staat voor je abonnement.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bekijk in context

0 Kudos
Petra4
Level 1
Topicstarter

Hoi Madelon, bedankt maar het is niet meer nodig. Het werkt weer sinds gisteren. Ik vermoed dat het enige dagen nodig heeft gehad om verwerkt te worden.

Bekijk in context

Jos
Community Moderator
Community Moderator

@Marc3 dat is inderdaad niet goed. Voor Ziggo Sport Totaal hebben de collega's afgelopen week een oplossing gevonden en hoort dit ook afgerond zijn. Kun je het nog eens checken voor me?  

Bekijk in context

0 Kudos
25 Reacties 25
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan in de achtergrond zien of er iets niet goed staat voor je abonnement.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Petra4 ik kijk graag voor je hoe dit zit! Wil je volgens de stappen van @Bert jouw profiel aanvullen met adresgegevens? Dan kan ik aan de slag voor je! 

0 Kudos
Petra4
Level 1
Topicstarter

Hoi Madelon, bedankt maar het is niet meer nodig. Het werkt weer sinds gisteren. Ik vermoed dat het enige dagen nodig heeft gehad om verwerkt te worden.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Kijk eens aan! Dat is fijn om te horen @Petra4

0 Kudos
Hulsker
Level 2

Hallo Madelon,

Ik heb de extra ZiggoSport kanalen een week geleden geactiveerd maar kan ze nog steeds niet zien op de tablet via Ziggogo. Wel op de TV.

Bij mij is het dus wat langer geleden.

Ik heb opnieuw ingelogd op de Ziggogo-app maar zonder resultaat.

Kan je mij hepen?

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

@Hulsker gek dat die extra zenders niet zichtbaar zijn. Dit weekend staan de zender open voor alle klanten, werken die? 
Zo ja, kijk in begin komende week even of je ze nog steeds hebt. 

0 Kudos
Spark51
Level 1

Ik heb dit probleem ook. Ziggo sport totaal zenders zijn niet zichtbaar in Ziggo GO. Soms verschijnt de zender die ik kijk (via Sport totaal app) wel in Ziggo GO en een dag later is die weer verdwenen..Ik gebruik ziggo GO om de gemiste wedstrijden te kijken.

Hoe krijg ik de sport zenders continu in Ziggo GO??

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Hulsker en @Spark51

Helaas is er een technisch probleem in de achterliggende systemen waardoor Ziggo GO de extra zenders zoals Ziggo Sport of Movies&Series niet herkent. Dit ligt inmiddels bij ons tech team op de radar.

Ik heb jullie account gegevens aangeleverd om het onderzoek te bespoedigen en hopelijk wordt het snel opgelost.

0 Kudos
dbreuring
Level 2

Hi Jamyla,
Ik heb hetzelfde probleem. Heb hier ruim 2 weken terug ook al over gebeld, toen had ze geen idee wat het probleem was. Ik hoor graag van je

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @dbreuring, goed dat je een melding maakt! Ik heb ook jouw gegevens als voorbeeld doorgezet. We zijn er hard mee bezig. 

0 Kudos
Hyde&Seec
Level 1

Ook hier hetzelfde probleem, ontstaan na ontvangst mail dat Sport totaal pakket werd omgezet. Van extra pakket naar inclusief Max pakket. 
Hoop dat het snel opgelost wordt.

Ricky68
Level 1

Ik zie dat ik niet de enige ben. Ik heb ziggo sport al jaren en sinds ongeveer een week kan ik ze niet meer zien via de Ziggo Go app.

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Hyde&Seec en @Ricky68! Knap irritant dat ook jullie er last van hebben. Willen jullie je gegevens toevoegen (postcode en huisnummer) onder je Community account? Dan zet ik het ook door naar de juiste afdeling. 🙂 

0 Kudos
ROBHARTMAN01
Level 2

Zelfde probleem,  soms staan de kanalen er wel dan weer niet,  meestal als ik echt iets wil kijken zijn ze er niet. Knap frusterend 

0 Kudos
ROBHARTMAN01
Level 2

Zeer teleurgesteld soms verschijnen de zenders ineens maar als ik denk ik ga kijken, staat er dat ik dat niet kan of zijn ze weer weg. In mijn account staan ze echt actief 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @ROBHARTMAN01

Op jouw postcode en huisnummer combinatie uit je profiel kan ik geen abonnement vinden. Zou jij je Ziggo klantnummer willen toevoegen aan je profielgegevens?

0 Kudos
ROBHARTMAN01
Level 2

Adres en klantgegevens publiekelijk door moderator verwijderd vanwege privacy.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Dankjewel @ROBHARTMAN01

Ik bedoelde in je Community profiel en niet hier in het topic. Ik heb je klantgegevens verwijderd en in een afgeschermd profiel gezet. 
Vervolgens heb ik jouw gegevens aangemeld bij het onderzoeksteam om je Ziggo GO profiel te resetten. Gemiddeld duurt dit ongeveer 7-10 dagen.

0 Kudos
ROBHARTMAN01
Level 2

Ok lekker snel waarom duurt dat zo lang

0 Kudos