Ziggo Sport Totaal niet meer te zien op Ziggo Go
Na activatie zag ik afgelopen zaterdag, op mijn laptop, de 6 sportkanalen van Ziggo Sport Totaal in de zenderlijst van Ziggo Go. Echter een dag later zijn ze weer verdwenen. Op de televisie zijn ze wel te zien. Hoe krijg ik ze weer op Ziggo Go te zien?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit moet allemaal in batches naar de ontwikkelaar @ROBHARTMAN01
Zij moeten vervolgens alle profielen 1 voor 1 cleanen. Dat kost dus tijd. Daarbij hebben we te maken met feestdagen, waardoor het dus langer duurt.
Hier hetzelfde probleem vorige week alles zichtbaar in de go app. Nu weer verdwenen. In uitloggen helpt niet.
@Marc3 dat is inderdaad niet goed. Voor Ziggo Sport Totaal hebben de collega's afgelopen week een oplossing gevonden en hoort dit ook afgerond zijn. Kun je het nog eens checken voor me?
Ok net gekeken ze staan inderdaad en doen het ook. Ik hoop dat dit nu ook echt definitief is.
Het werkt weer
Bij mij ook...👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.