Hallo Mark,
Ik krijg ook de melding dat ik niet in Nederland zit en mijn Ziggo Go Ziggo Sport Totaal werkt ook niet meer. Ik ben volgens Ziggo Go Ziggo Sport Totaal in 'onbekend'.. Mijn IP adres is: 62.238.210.62 . Volgens alle websites in het toch echt in Nederland.
Alvast dank voor je reactie.
Gr,
Peter
https://gyazo.com/c2ddb25a8f53ef41101c411a1ad3336a
** Aangepast door moderator (Mark) **
Reacties in nieuw topic gezet, het betreft niet Ziggo GO maar Ziggo Sport Totaal.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ah, de app kan geen verbinding maken met de server (dus kan hij ook de locatie niet bepalen). Gebruik je de Windows 10 app? Die wordt namelijk al een tijdje niet meer ondersteund, in plaats daarvan kun je gebruikmaken van de website: https://go.ziggosporttotaal.nl/
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @PjtorPP, als ik jouw ip-adres check in de database die Ziggo GO gebruikt zie ik niets geks. Hij staat gewoon in NL geregistreerd.
Maar de foutmelding die jij ziet is ook anders dan "deze video kan niet buiten Europa worden weergegeven", welke foutmelding krijg je precies?
Daarnaast woon je buiten ons verzorgingsgebied en ben je klant bij Delta, dus je zal inloggen met het Mijn Ziggo account van een ander adres (een tweede huis wellicht of een abonnement van vrienden/familie). Als je mij in een privebericht de details van het Ziggo abonnement door kunt geven kan ik meer onderzoek doen.
Hi @PjtorPP, n.a.v. je privébericht begrijp ik dat het om Ziggo Sport Totaal gaat (en niet Ziggo GO), een Mijn Ziggo account/abonnement is dan ook niet van toepassing natuurlijk. De Klantenservice van Ziggo Sport Totaal kun je bereiken via Facebook en Twitter, zie https://www.ziggosport.nl/klantenservice/
Dat gezegd hebbende, jouw vraag komt dan via die weg bij een collega van mij uit (want waar Ziggo Sport voorheen een eigen ondersteuningsteam had werken die inmiddels bij ons).
In de systemen van Ziggo Sport Totaal lijkt het ip-adres ook correct geregistreerd in Nederland, tenminste, dat is hoe ik de situatie nu aantref.
Ervaar je nog steeds hetzelfde probleem?
Kun je de exacte foutmelding dan nog doorgeven hier? Liefst met een screenshotje, dan kan er geen twijfel bestaan over de melding.
dit is een openbaar klant helpt klant community het is niet slim om
hier je extern public ip-adres te delen
Hoi @Mark,
Dank voor de aanpassing! Wanneer ik de app opstart krijg ik eerst het scherm met de server en vervolgens het tweede scherm dat ik in 'onbekend' ben.
Alvast dank weer!
ik zie dat je internet van delta fiber heb
ik denk dat je voor het probleem met de locatie bij delta fiber moet zijn
Ah, de app kan geen verbinding maken met de server (dus kan hij ook de locatie niet bepalen). Gebruik je de Windows 10 app? Die wordt namelijk al een tijdje niet meer ondersteund, in plaats daarvan kun je gebruikmaken van de website: https://go.ziggosporttotaal.nl/
Ah dan is dat mijn probleem dat de app niet werkt. Bij de streaming heb ik soms ook errors maar na van de week begreep ik dat ik ook niet meer lang klant zal zijn bij Ziggo. Echt heel erg jammer dat de F1 weggaat.
Dank @Mark !!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.