1
Vraag
2
Reacties
rene130624

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Sport Totaal App via Apple werkt niet meer

Sinds deze week werkt mijn Ziggo Sport Totaal App niet meer.
Ik ben geabonneerd via de Apple Appstore maar via de Ziggo App -> Abonnementen beheren werkt 'Herstel abonnement niet.
Als ik online in 'Mijn Ziggo Sport Totaal' inlog staat er dat ik geen actief abonnement meer heb maar ik heb niets opgezegd en er is zelfs deze week abonnementsgeld afgeschreven voor de periode 7-7-'24 // 7-8-'24.
Online in 'Mijn Ziggo Sport Totaal staat dat het laatste iTunes maandabonnement t/m 7-7-'24 was.
Kan iemand mij helpen om weer toegang tot de app te krijgen? Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 676Posts
  • 66Oplossingen
  • 288Likes

Top dat dit nu zo werkt! @rene130624 Dan kan je weer mooi alles zien 🙂
De bedoeling is dat de nieuwe betaalronde na deze toegevoegde maand volgt en dat de app hierdoor actief moet gaan blijven lopen. Dat is voor nu nog aankijken of de app het door deze actie herpakt. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24241Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7781Likes

@rene130624 

Je kan via de Apple Appstore geen Ziggo Go of Sport herstellen. Dit kan alleen via Ziggo zelf.

Ik gebruik zelf ook Apple Macbook, iPad en iPhone vandaar.

Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.

Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.

rene130624
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je wel Dave.

ik wacht de reactie van een ziggo medewerker rustig af.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24241Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7781Likes

Graag gedaan, nog even afwachten maar hulp is onderweg.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 676Posts
  • 66Oplossingen
  • 288Likes

Dag @rene130624 en welkom op de Community! Als dit zo de één op andere dag niet meer werkt, snap ik zeker dat je je afvraagt hoe dit zo gekomen is! Ik kijk met je mee. 
Ik zie via je mailadres dat je abonnement inderdaad nog actief is en hoort te zijn. Ik heb vanuit ons een maand toelaten voegen zodat het weer actief is, zou je dit aan kunnen kijken of je account daarna weer helemaal actief en bruikbaar is? We horen het graag!

rene130624
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Ryan,

Dank je wel voor jouw reactie en de uitgezette actie.

Ik kan nu via de app inderdaad weer live kijken, dus ja, het werkt!

Moet ik nu nog iets doen of loopt mijn abonnement nu automatisch door zodra de betaalde periode afgelopen is?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 676Posts
  • 66Oplossingen
  • 288Likes

Top dat dit nu zo werkt! @rene130624 Dan kan je weer mooi alles zien 🙂
De bedoeling is dat de nieuwe betaalronde na deze toegevoegde maand volgt en dat de app hierdoor actief moet gaan blijven lopen. Dat is voor nu nog aankijken of de app het door deze actie herpakt. 

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24241Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7781Likes

Dank je wel @Ryan 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic