Sinds deze week werkt mijn Ziggo Sport Totaal App niet meer.
Ik ben geabonneerd via de Apple Appstore maar via de Ziggo App -> Abonnementen beheren werkt 'Herstel abonnement niet.
Als ik online in 'Mijn Ziggo Sport Totaal' inlog staat er dat ik geen actief abonnement meer heb maar ik heb niets opgezegd en er is zelfs deze week abonnementsgeld afgeschreven voor de periode 7-7-'24 // 7-8-'24.
Online in 'Mijn Ziggo Sport Totaal staat dat het laatste iTunes maandabonnement t/m 7-7-'24 was.
Kan iemand mij helpen om weer toegang tot de app te krijgen? Alvast bedankt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik denk dat @Lycke of @Alex die is meer van de Ziggo Go App's je hier beste bij helpen kunnen, door de namen weten ze dat ze getagd zijn, en ik heb onderwerp even op meld inhoud gedaan, zodat dit meteen wordt opgepakt, want je wilt wel waar voor je geld.
Ik ben een klant, die alleen een Ziggo Moderator op hulp kan afsturen en meer niet, zei zijn de mensen die er administratief in kunnen duiken.
Heb hoop en we blijven voor je boven op zitten.
Jij bent de laatste ziggo-medewerker die gereageerd heeft, vandaar dat ik jouw tag.
Helaas heb ik al een week niks meer gehoord. Als het jullie niet lukt om een blijvende oplossing te bedenken dan hoor ik dat ook graag.
@Dave @Ryan Ik heb dezelfde issues met mijn Ziggo Sport Totaal App.
Ik ben al jaren geabonneerd via de Apple Appstore maar via de Ziggo App -> Abonnementen beheren werkt 'Herstel abonnement niet.
Ik zie dat jullie een aantal leden van deze community al hebben geholpen. Kunnen jullie mij ook helpen?
Alvast bedankt!
Ik heb precies het zelfde probleem via App Store een abonnement betaal wel gewoon maar krijg de melding
Hi @Geerty2,
Jammer dat je nu geen gebruik kunt maken van Ziggo Sort Totaal GO. Wil je mij je gebruikersnaam voor Ziggo Sport Totaal GO sturen in een privebericht? Dan kijk ik even met je mee.
Heb ook dit probleem. Jaren al Ziggo Go klant, lopend abonnement, maar niet kunnen herstellen nu. Mijn Ziggo Go account heeft wel een ander e-mailadres dan mijn apple account, mogelijk maakt dit het complexer? Maar voorheen werkte dat prima. Wie kan mij verder helpen?
@Rikst Het gaat bij mij ook om Ziggo Go, dus abonnement via app only (Apple). De legacy versie dus.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.