1
Vraag
2
Reacties
rene130624

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Sport Totaal App via Apple werkt niet meer

Sinds deze week werkt mijn Ziggo Sport Totaal App niet meer.
Ik ben geabonneerd via de Apple Appstore maar via de Ziggo App -> Abonnementen beheren werkt 'Herstel abonnement niet.
Als ik online in 'Mijn Ziggo Sport Totaal' inlog staat er dat ik geen actief abonnement meer heb maar ik heb niets opgezegd en er is zelfs deze week abonnementsgeld afgeschreven voor de periode 7-7-'24 // 7-8-'24.
Online in 'Mijn Ziggo Sport Totaal staat dat het laatste iTunes maandabonnement t/m 7-7-'24 was.
Kan iemand mij helpen om weer toegang tot de app te krijgen? Alvast bedankt.

47 Reacties 47
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24580Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7976Likes

Ik denk dat @Lycke  of @Alex  die is meer van de Ziggo Go App's je hier beste bij helpen kunnen, door de namen weten ze dat ze getagd zijn, en ik heb onderwerp even op meld inhoud gedaan, zodat dit meteen wordt opgepakt, want je wilt wel waar voor je geld.

Ik ben een klant, die alleen een Ziggo Moderator op hulp kan afsturen en meer niet, zei zijn de mensen die er administratief in kunnen duiken. 

Heb hoop en we blijven voor je boven op zitten.

rene130624
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke 

Jij bent de laatste ziggo-medewerker die gereageerd heeft, vandaar dat ik jouw tag.

Helaas heb ik al een week niks meer gehoord. Als het jullie niet lukt om een blijvende oplossing te bedenken dan hoor ik dat ook graag.

jentong

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Dave @Ryan Ik heb dezelfde issues met mijn Ziggo Sport Totaal App.
Ik ben al jaren geabonneerd via de Apple Appstore maar via de Ziggo App -> Abonnementen beheren werkt 'Herstel abonnement niet.

Ik zie dat jullie een aantal leden van deze community al hebben geholpen. Kunnen jullie mij ook helpen?

Alvast bedankt!

Geerty2

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies het zelfde probleem via App Store een abonnement betaal wel gewoon maar krijg de melding 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5505Posts
  • 510Oplossingen
  • 1867Likes

Hi @Geerty2,

Jammer dat je nu geen gebruik kunt maken van Ziggo Sort Totaal GO. Wil je mij je gebruikersnaam voor Ziggo Sport Totaal GO sturen in een privebericht? Dan kijk ik even met je mee. 

pfesser

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ook dit probleem. Jaren al Ziggo Go klant, lopend abonnement, maar niet kunnen herstellen nu. Mijn Ziggo Go account heeft wel een ander e-mailadres dan mijn apple account, mogelijk maakt dit het complexer? Maar voorheen werkte dat prima. Wie kan mij verder helpen?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5505Posts
  • 510Oplossingen
  • 1867Likes

Hi @pfesser

Gaat het bij jou om Ziggo GO of Ziggo Sport Totaal GO? 

pfesser

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Rikst Het gaat bij mij ook om Ziggo Go, dus abonnement via app only (Apple). De legacy versie dus.