1
Vraag
2
Reacties
Liekee23

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Sport Free account geeft melding 'onjuiste gebruikersnaam/wachtwoord'

Ziggo Go app geinstalleerd

Account aangemaakt voor UEFA

Blijft aangeven dat inlog en ww onjuist zijn zowel op smartphone als smartTv.

 

Al uitgevoerde acties:

- Verificatiecode met 06 accepteert hij wel dus wachtwoord al gewijzigd.

- App al afgesloten en opnieuw opgestart.

- Gekeken of apparaat dienst ondersteund

- Gebruikersnaam en wachtwoord klopt

- Ziggo al gebeld, konden mij ook niet helpen.

 

Wat kan ik nog doen?

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Pineapple

Level 16
  • 2031Posts
  • 192Oplossingen
  • 837Likes

Wat een gedoe! Check in ieder geval alvast ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators. Hulp is onderweg. Het komt in ieder geval goed!

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78812Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23546Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

famheerings2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem is er al een oplossing toevallig?

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 331Posts
  • 47Oplossingen
  • 162Likes

Hi @Liekee23, welkom op de Community! 

Vervelend dat het niet lukte om in te loggen op je Ziggo Sport Free account, ondanks alle pogingen. Er speelde een issue aan onze kant dat overeenkomt met jouw verhaal. Dit zou ondertussen opgelost moeten zijn. Wil je eens testen of het bij jou ook weer werk? 

Geldt natuurlijk ook voor jou @famheerings2 😉 Ik hoor het graag van jullie.