Ziggo Go app geinstalleerd
Account aangemaakt voor UEFA
Blijft aangeven dat inlog en ww onjuist zijn zowel op smartphone als smartTv.
Al uitgevoerde acties:
- Verificatiecode met 06 accepteert hij wel dus wachtwoord al gewijzigd.
- App al afgesloten en opnieuw opgestart.
- Gekeken of apparaat dienst ondersteund
- Gebruikersnaam en wachtwoord klopt
- Ziggo al gebeld, konden mij ook niet helpen.
Wat kan ik nog doen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat een gedoe! Check in ieder geval alvast ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators. Hulp is onderweg. Het komt in ieder geval goed!
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Ik heb hetzelfde probleem is er al een oplossing toevallig?
Hi @Liekee23, welkom op de Community!
Vervelend dat het niet lukte om in te loggen op je Ziggo Sport Free account, ondanks alle pogingen. Er speelde een issue aan onze kant dat overeenkomt met jouw verhaal. Dit zou ondertussen opgelost moeten zijn. Wil je eens testen of het bij jou ook weer werk?
Geldt natuurlijk ook voor jou @famheerings2 😉 Ik hoor het graag van jullie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.