1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
BernievdM

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Replay vs Youtube en Chromecast van bv Formule 1 cafe

Er zijn veel topics op dit forum mbt. het niet kunnen chromecasten van Replay TV en dan is altijd het antwoord dat het met rechten te maken heeft. Waarom kan ik formule 1 cafe (ziggo programma) wel een dag later via Youtube bekijken en bv. chromecasten maar niet de ochtend erna via Replay TV ? Dat heeft toch niks met rechten te maken ?? Ziggo zet het zelfs op Youtube.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78831Posts
  • 5326Oplossingen
  • 23555Likes
Replay is in zijn geheel geblokt via Chromecast, voor zover ik kan overzien.
Ik vraag me af of het dan technisch zo makkelijk is bepaalde programma's of zenders wel toegang te geven.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Hoi BernievdM
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dit kan dan nog steeds met rechten te maken hebben. Misschien zijn er in een achter kamertje wel afspraken gemaakt dat Ziggo op geen enkele zender mag uitzenden via Replay TV maar omdat deze zender van Ziggo zelf is mag deze hem bv wel op YouTube plaatsen of zo. Ik heb eens mogen aanhoren wat voor regeltjes ze hebben en geloof me, aan het einde van het gesprek snap je er nog steeds niets van. Het is vrij complex allemaal en misschien was dit ook wel een foutje in het systeem en heeft het daar helemaal niets mee te maken 🙂

Het blijft altijd een vreemd verhaal en begrijpen doe ik het "ook" nog steeds niet.
BernievdM
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Uiteindelijk is het zo dat ik hem via YT wel kan casten en via de Ziggogo app niet, dus het lijkt me dat er geen verbod van de rechthebbende (in dit geval Ziggo zelf!!) op het casten naar je TV kan zijn.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78831Posts
  • 5326Oplossingen
  • 23555Likes
Replay is in zijn geheel geblokt via Chromecast, voor zover ik kan overzien.
Ik vraag me af of het dan technisch zo makkelijk is bepaalde programma's of zenders wel toegang te geven.
BernievdM
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat zal best wat werk zijn , maar natuurlijk niet onmogelijk en voor dat abbonnementsgeld mogen we best wat terug verwachten vind je niet ?
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3467Likes
BernievdM wrote:
Dat zal best wat werk zijn , maar natuurlijk niet onmogelijk en voor dat abbonnementsgeld mogen we best wat terug verwachten vind je niet ?

Zeker. En dat krijg je ook. Dit is nu niet een probleem dat hoge prioriteit zal krijgen.
Er lopen wat meer dingen bij Ziggo. Zoals...........