We hebben de mediabox nu een week of 2, maar de mediabox Next is nog steeds niet zichtbaar in de app waardoor ik het eea niet kan bekijken via de tablet. De oude Mediabox Xl blijft zichtbaar. Ik heb de app al diverse keren in en uitgelogd en een ander wachtwoord gebruikt.
Hoe lang duurt dit ongeveer of moet ik zelf nog wat doen hiervoor?
Groet Rob.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Robbiem4 . Welkom hier!
Goed dat je aan de bel trekt. Na 2 weken had je mediabox Next al lang actief moeten zijn in je Ziggo GO/Mijn ZIggo account. Dit gaat normaal gesproken automatisch, maar als het nu al zo lang duurt, dan is er iets bij ons vastgelopen.
Ik ga de activatie hier handmatig doordrukken. Officieel kan het dan nog 2 werkdagen duren voor je het in Ziggo GO/Mijn Ziggo terugziet, maar meestal is het binnen een paar uurtjes al klaar. Laat je weten hoe het gaat? 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Robbiem4 . Welkom hier!
Goed dat je aan de bel trekt. Na 2 weken had je mediabox Next al lang actief moeten zijn in je Ziggo GO/Mijn ZIggo account. Dit gaat normaal gesproken automatisch, maar als het nu al zo lang duurt, dan is er iets bij ons vastgelopen.
Ik ga de activatie hier handmatig doordrukken. Officieel kan het dan nog 2 werkdagen duren voor je het in Ziggo GO/Mijn Ziggo terugziet, maar meestal is het binnen een paar uurtjes al klaar. Laat je weten hoe het gaat? 🙂
Bedankt voor het snelle reageren. Alles werkt nu naar behoren.
Rob
nou dan vraag ikmij toch af waarom dat bij mij al 6 dagen duurt ipv max 72 uur nog steeds is mijn next niet geactiveerd door fout vann ziggo medewerker gedeactiveerd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.