Vraag
Reacties
Oplossing
Robbiem4
Level 2

Ziggo Next niet zichtbaar in Ziggo Go

We hebben de mediabox nu een week of 2, maar de mediabox Next is nog steeds niet zichtbaar in de app waardoor ik het eea niet kan bekijken  via de tablet. De oude Mediabox Xl blijft zichtbaar.  Ik heb de app al diverse keren in en uitgelogd en een ander wachtwoord gebruikt. 
Hoe lang duurt dit ongeveer of moet ik zelf nog wat doen hiervoor?

Groet Rob.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Robbiem4 . Welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt. Na 2 weken had je mediabox Next al lang actief moeten zijn in je Ziggo GO/Mijn ZIggo account. Dit gaat normaal gesproken automatisch, maar als het nu al zo lang duurt, dan is er iets bij ons vastgelopen. 

Ik ga de activatie hier handmatig doordrukken. Officieel kan het dan nog 2 werkdagen duren voor je het in Ziggo GO/Mijn Ziggo terugziet, maar meestal is het binnen een paar uurtjes al klaar. Laat je weten hoe het gaat? 🙂 

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Robbiem4 . Welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt. Na 2 weken had je mediabox Next al lang actief moeten zijn in je Ziggo GO/Mijn ZIggo account. Dit gaat normaal gesproken automatisch, maar als het nu al zo lang duurt, dan is er iets bij ons vastgelopen. 

Ik ga de activatie hier handmatig doordrukken. Officieel kan het dan nog 2 werkdagen duren voor je het in Ziggo GO/Mijn Ziggo terugziet, maar meestal is het binnen een paar uurtjes al klaar. Laat je weten hoe het gaat? 🙂 

0 Kudos
Robbiem4
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor het snelle reageren. Alles werkt nu naar behoren. 
 

Rob

0 Kudos
Pegasus
Level 1

nou  dan vraag ikmij toch af waarom dat bij mij al 6 dagen duurt ipv max 72 uur nog steeds is  mijn next niet geactiveerd door fout vann  ziggo medewerker gedeactiveerd.

0 Kudos