1
Vraag
2
Reacties
Roppie

Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo Next Extra box niet zichtbaar in de Ziggo app

Gisteren de Ziggo Next Extra box ontvangen. Op een klein foutje in de set up procedure na werkt alles perfect.
Ik leek niet in te kunnen loggen met mijn mesh WiFi netwerk maar na een herstart pikte hij de installatiedraad weer op en alles werkt perfect. Heerlijk, wat een genot.
Wat mij nog niet duidelijk is, is waarom deze tweede box nog niet zichtbaar is in de Ziggo Go app.
Als het goed is zou ik daar toch 2 boxen moeten zien. De standaard eerste box (wel zichtbaar) en de tweede, extra box.
Weet er iemand raad?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Het kan 24 tot 72 uur of langer duren voordat de extra Next is verwerkt in het systeem. Omdat de aanmeldingen en verwerkingen niet soepel verlopen, duurt het even.

Je kan altijd checken op Mijn Ziggo > Producten > Televisie

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Het kan 24 tot 72 uur of langer duren voordat de extra Next is verwerkt in het systeem. Omdat de aanmeldingen en verwerkingen niet soepel verlopen, duurt het even.

Je kan altijd checken op Mijn Ziggo > Producten > Televisie
Roppie
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Dave, bedankt. Dat zou het inderdaad kunnen zijn. De installatie gisteren duurde ook wat langer dan gebruikelijk volgens de man van Ziggo die geholpen heeft.
We wachten gewoon nog een paar daagjes. Bedankt.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik heb mijn Next Maandag besteld en Dinsdag in huis, maar deze is nog niet te zien in mijn Ziggo. Hier staan nog 2 Next boxen vermeld. Mocht je morgen nog geen Next zien staan, bericht dan hier even in de middag, kunnen de moderators die langskomen misschien iets doen.
Roppie
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Nu 4 dagen de Next Extra in gebruik. Echt super tevreden. Echter, hij is nog niet zichtbaar in de Ziggo Go app. Dus moderators mochten jullie een oplossing zien dan hoor ik dat graag.
Arjen Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes
Hoi Roppie! Wat tof dat het helemaal gelukt was met de installatie van de Mediabox Next en fijn dat je er al zoveel plezier aan beleeft.

Bij een optimale beleving hoort natuurlijk ook een juiste registratie in de Ziggo GO app. Dat zou nu ook geregeld moeten zijn. Alle apparaten staan nu op de juiste manier geregistreerd onder je abonnement. Ik heb ons systeem aangespoord hier een beetje mee op te schieten :wink:

Veel kijkplezier!
Roppie
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ja hoor, en nu werkt het als een speer. Alles is zichtbaar in de Ziggo Go App.
Iedereen bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic