rk
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go

Helpdesk gebeld, kon niet verder helpen:

 

- Mijn Ziggo lukt het wel in te loggen

- Ziggo Go niet

 

- Wachtwoord gewijzigd & zelfs account losgekoppeld en weer nieuwe aangemaakt

- Ook ipv. Safari (apple) browser > Google Chrome geprobeerd, werkt ook niet

Foutmelding is als volgt: "Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals."
Ja, er zat tijd tussen het proberen en tijdens het wijzigen + loskoppelen. Iemand die kan helpen? 
Mis nu de F1 wedstrijd 😞

2 Reacties 2
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10741Reacties
  • 525Oplossingen
  • 2554Likes

Hoi @rk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Oei, dit is al een bericht van een maand geleden. Dan is mijn vraag nu eigenlijk, is het al opgelost? Zo nee, dan moet echt iemand van Ziggo even met je mee kijken of het administratief wel goed verloopt. Misschien dat er ergens een vinkje niet staat of zo. Ik heb nu aandacht gegeven aan je topic, verwacht dat er wel iemand van Ziggo langs komt om je verder te helpen. Maar misschien kan jij aangeven of het is verholpen, of niet.

Succes en ik denk dat je nu wel F1 hebt gemist 😕

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 7191Reacties
  • 586Oplossingen
  • 1498Likes

Goedemiddag @rk en een warm welkom op de Community,

 

Sorry voor de late reactie, maar het lijkt erop dat je bericht tussen wal en schip terechtgekomen is waardoor het nu pas voor ons zichtbaar is. Aangezien je bericht van een maand terug is, kan er in tussentijd al verandering in de situatie gekomen zijn. Ervaar je op dit moment nog problemen met Ziggo Go? In dat geval kijken we graag met je naar een oplossing. 

Uitgelicht topic