Verwijderd account
Niet van toepassing

Ziggo GO "Please try again later, Oops something went wrong" & "Je hebt een abonnement nodig"

Na de update kan ik geen tv meer via de Ziggo Go App kijken op iPhone, iPad en notebook. Er staat dan op de pagina waar ik een zender of programma selecteer, dat ik een abonnement nodig heb. Maar dat heb ik, zoals ook op 'Mijn Ziggo' wordt bevestigd. Ik heb uitgelogd, opnieuw ingelogd, de app verwijderd opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds denkt Ziggo Go dat ik geen abonnement heb. Wat kan ik nog meer doen?

Frans

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

Ook van uit mijn kant de bevestiging: Er is inmiddels een fix verschenen voor dit probleem en ik begrijp uit meerdere reacties dat het is opgelost, top! Mocht je toch nog tegen problemen aanlopen, laat het vooral weten!

Bekijk in context

197 Reacties 197
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Zowel gisteren als vandaag met de Ziggo Helpdesk gesproken. Gisteren is mijn zenderpakket vernieuwd, maar zonder resultaat. Vandaag werd mij verteld dat het een bekend probleem is bij meerdere abonnees. De oorzaak is onbekend. Er wordt nader onderzoek gedaan, maar een melding als er een oplossing is, krijg ik niet omdat het een probleem is voor meerdere abonnees... Het enige advies dat de helper kon geven was dat ik het af en toe moet blijven proberen. Wie weet trouwens hoe je in de app kan zien welke versie je hebt?

Ook belangrijk is dat het niet uitmaakt of ik de app gebruik in IOS of Windows of dat ik het zonder app doe in een internetbrowser (Edge in mijn geval).

speedme

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem, al ongeveer 1,5 week.
Bij mij is het echter nog erger, ik kan ook niet via de normale Next mediabox kijken.
Ook daar krijg ik de melding dat ik een abonnement nodig heb, terwijl ik al meer dan 15 jaar klant ben van Ziggo !

Ruim 1 week geleden contact gehad met de klantenservice, men zou het aan de IT afdeling voorleggen en ik zou terug gebeld worden : niet dus !

Ik kan dus werkelijk helemaal geen TV kijken en ga uiteraard ook niet betalen voor een service die niet geleverd is. Dus Ziggo ! Neem contact op en doe er wat aan !

Silkejoppe26

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik ook 3x gebeld zonder succes bellen is trouwens waanzinnig duur!!!

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Verwijderd account, 

Super lastig! Zou je het volgende eens willen proberen?  Wil je in het Ziggo GO account eens naar; profiel > instellingen > zenders/zenderlijst > zenderlijst herstellen (of het heet; terug naar standaardvolgerde, dit kan verschillen per profiel) en mij laten weten of dit hierna is opgelost. 

@speedme bij jou lees ik een ander probleem! Dit klinkt mij meer als een probleem met het pakket en ik ben daarom ook direct de gegevens eens ingedoken, ik kan niks opvallends terugvinden en vraag me dan ook af hoe het nu gaat? Ervaar je dezelfde problemen nog? 

@Silkejoppe26 welk telefoonnummer bel je om ons te bereiken? 0900 1884 is een regulier bel tarief en 1200 via de vaste lijn is helemaal gratis namelijk 😮 kan ik je via hier helpen? Wat voor problemen ervaar je precies?

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Dank Madelon, even dacht ik: dat moet het zijn. Maar bij mijn instellingen staat helemaal geen zenderlijst. Wel favoriete zenders en kijkgegevens, maar die is niet klikbaar. Jammer. Ik heb overigens op verzoek van en collega van jou mijn accountnaam gewijzigd naar mijn mailadres. Maar ook dat hielp niet. Integendeel, ik kan niet meer inloggen op community.ziggo op een ander apparaat.

Maar als iemand nu een abonnement neemt bij Ziggo, duurt het dan ook enkele maanden voordat hij gebruik kan maken van de Ziggo App? Als dat sneller gaat - wat ik mag hopen, waarom dan niet bij mij?

speedme

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hi @Madelon 

Dat kan wel kloppen dat het voor mij anders is dan voor de anderen in dit topic.
Maar feit blijft dat ik de melding krijg dat ik geen abonnement heb.
En dat krijg ik dus op alle apparaten, ook de Next.
En in Mijn Ziggo staat wel gewoon mijn abonnement juist aangegeven.
Sterker nog : kreeg deze week nog een mooie factuur van jullie, terwijl ik al meer dan 2 weken geen tv kan kijken. Ik ga er dan ook vanuit dat dit gecrediteerd gaat worden, want ik ga natuurlijk niet betalen voor een service waar ik geen toegang toe heb.

Is het niet gewoon handiger om mijn account te "verwijderen" en compleet opnieuw in te stellen ?

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

@Verwijderd account, zo te lezen ging het alles behalve soepel. Nu zie ik in de contacthistorie wel de nodige notities terug van de afgelopen dagen, maar daaruit kon ik niet opmaken of het voor een oplossing heeft mogen zorgen. Is dat wel het geval? Of is er nog actie nodig? Zo ja, wil ik dit graag weer verder doorzetten. Wil je in dat geval de volgende vragen beantwoorden?

- Exacte foutmelding:
- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten:
- Welk specifieke kanaal is getest: 

- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand:

- Werkt het via de Mediabox probleemloos:
- Versie Ziggo Go app (vindbaar via instellingen in het menu van de app -> onderaan de pagina staat de versie benoemd): 

 

@speedme, in jouw geval heb ik het abonnement nagelopen, dat het via de mediabox ook niet werkt wijst namelijk op een ander probleem. Om dit te verhelpen heb ik het abonnement opnieuw binnen laten halen op de apparatuur. Mocht je de melding nu nog steeds krijgen, hoor ik het graag. Wil je de exacte foutmelding ook meesturen? Ik ga mijn collega's dan inschakelen om een correctie uit te voeren in de achterliggende systemen. Uiteraard gaan we, zodra het is opgelost, kijken naar een compensatie volgens onze garantieregeling. 

speedme

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Monica dat is het hem nu juist, ik krijg geen enkele foutmelding op de mediabox. Alleen dat ik me kan abonneren op de zender (en dan wil ik NPO1 live kijken). Dit gebeurd bij alle zenders, behavle bij de Ziggo zenders. Die kan ik wel live zien.
Hetzelfde gebeurd op Ziggo Go.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Ik heb een nieuw account voor community aangemaakt, omdat mijn oude niet meer werkte. Dat kwam omdat ik als voorgestelde oplossing voor het probleem met Ziggogo mijn inlognaam had gewijzigd in mijn e-mailadres. Dat hielp me echt van de wal in de sloot, want Community staat geen e-mailadres langer dan 15 tekens toe. Maar dat is een ander topic. Wel een gedoe met ziggo...

Mijn antwoorden:

- Exacte foutmelding: You need to have a subscription to watch this.
- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten: Altijd en overal.
- Welk specifieke kanaal is getest: NPO 1, 2, 3 RTL 4, etc. (alle kanalen waar ik op ben geabonneeerd).

- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand: Nee, daar staat het huren (...) kan alleen via Mediabos en/of ...

- Werkt het via de Mediabox probleemloos: Ja
- Versie Ziggo Go app (vindbaar via instellingen in het menu van de app -> onderaan de pagina staat de versie benoemd): 4.40.4322+1109 prod

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Af en toe probeer ik of Zigogo weer werkt. Nee dus. Maar al een paar keer lees is dan in een popup van app of browser dat mijn taalinstellingen zijn veranderd - van Nederlands naar Engels en laatste keer weer omgekeerd. Betekent dit dat ze in een ver land iets aan de instellingen van mijn account proberen te doen? Tevergeefs tot nu toe, maar ik hou hoop dat iemand mijn Ziggogo-account kan vertellen dat ik wél een abonnement heb. Van de Ziggo-organisatie hoor ik namelijk niets over hoe het vordert.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Verwijderd account

 

Ik ben even benieuwd naar een aantal zaken.

1. Met welke gebruikersnaam log jij in via Ziggo GO?

2. Zie je in Mijn Ziggo wel je Digitale TV abonnement staan?
3. Heb je via de Ziggo GO app bij de zenderlijst alle kanalen al eens opnieuw geselecteerd?

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Hoi, ik log nu in met mijn emailadres. Ik heb op verzoek van jouw collega mijn inlognaam daarin veranderd om het probleem op te lossen.  Mijn oude inlognaam was Fransco. 
Ja, in Mijn Ziggo staat het juiste abonnement en dat ik op Ziggogo ben geabonneerd.  
Ik zie geen zenderlijst, alleen maar ‘Oops, something went wrong’ bij TV-kijken.  Het lukt me ook niet om in de Ziggogo app een favoriete zenderlijst an te maken. Dan blijft de app hangen op een nieuw profiel aanmaken

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Verwijderd account Ontzettend balen dat het nog steeds niet werkt! Ik heb jouw melding doorgegeven aan onze specialisten zodat dit probleem verder onderzocht wordt. Er gaat naar mijn idee iets mis in de achterliggende systemen. We laten het weten als er een terugkoppeling is. 

@speedme @Silkejoppe Zo te lezen hebben jullie dezelfde problemen met het online tv kijken via www.ziggogo.tv en de Ziggo GO app. Ik heb ook jullie gegevens erbij gepakt en neem jullie melding ook mee richting het onderzoeksteam. Jullie horen het wanneer ik een terugkoppeling heb. 

Heb jij ook last van dit probleem? Reageer dan binnen dit topic. Onderstaande info is voor ons relevant ten behoeve van het onderzoek wat hiervoor loopt. 

- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten: 
- Welk specifieke kanaal is getest: 

- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand: 

- Werkt het via de Mediabox probleemloos: 

- Versie Ziggo Go app (vindbaar via instellingen in het menu van de app -> onderaan de pagina staat de versie benoemd): 

nemeaD

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan ook al weken geen ziggo go  meer gebruiken op TV (internet). TV is nieuw en het heeft afgelopen 6 maanden perfect gewerkt. Hoe kan ik er weer gebruik van maken? Heb al herhaaldelijk gebeld en steeds hoor ik dat er een storing is. Maar deze duurt toch géén wéken? En waarom staat het niet bij storingen. Graag info hoe en wanneer dit is op te lossen en er weer ziggo go gekeken kan worden. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@nemeaD Ontzettend zuur dat je al zolang geen Ziggo GO meer kunt gebruiken! Ook voor jou lossen we dit graag op. Kun je de gevraagde informatie aan ons doorgeven? Dan kan ik jouw melding doorgeven aan het onderzoeksteam. Hier gaat vermoedelijk iets mis met het Mijn Ziggo account in de achterliggende systemen. 

De volgende info ontvang ik graag van je:
- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten: 
- Welk specifieke kanaal is getest: 

- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand: 

- Werkt het via de Mediabox probleemloos: 

- Versie Ziggo Go app (vindbaar via instellingen in het menu van de app -> onderaan de pagina staat de versie benoemd): 

nemeaD

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten: ALTIJD
- Welk specifieke kanaal is getest: ?? Ik krijg op de pagina van ziggo go puur groot ZIGGO in scherm. Volgens jou collega's (ik heb al paar keer gebeld) is er een storing, echter die duurt al weken.

- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand: 

- Werkt het via de Mediabox probleemloos: op tv boven via internetpagina, daar gaat het om. Beneden via Mediabox werkt het perfect via app.

- Versie Ziggo Go app (vindbaar via instellingen in het menu van de app -> onderaan de pagina staat de versie benoemd): is via internetpagina, dus niet via App.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@nemeaD Op welk apparaat probeer je Ziggo GO (of www.ziggogo.tv) precies te kijken? En merk je dat dit probleem zich voordoet op alle apparaten (Android telefoon/ Apple device) ?

nemeaD

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is een tv van een half jaar oud, een Samsung. Ziggo Go heeft het tot eind mei perfect gedaan op de tv. Nooit problemen. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@nemeaD Kijk je dan toevallig op deze tv naar www.ziggogo.tv via de (Samsung) internetbrowser? Want op dit moment wordt Ziggo GO niet ondersteund i.c.m. het operating system van Samsung (Tizen OS). Het kan best zijn dat het eerder wel gewerkt heeft, maar het wordt dus officieel niet ondersteund. Kun je daarom nagaan of Ziggo GO wel werkt op een ander apparaat, zoals een Android of Apple Smartphone of tablet of via een Windows/Apple computer via www.ziggogo.tv?

Uitgelicht topic