@Verwijderd account, zo te lezen ging het alles behalve soepel. Nu zie ik in de contacthistorie wel de nodige notities terug van de afgelopen dagen, maar daaruit kon ik niet opmaken of het voor een oplossing heeft mogen zorgen. Is dat wel het geval? Of is er nog actie nodig? Zo ja, wil ik dit graag weer verder doorzetten. Wil je in dat geval de volgende vragen beantwoorden?
- Exacte foutmelding:
- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten:
- Welk specifieke kanaal is getest:
- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand:
- Werkt het via de Mediabox probleemloos:
- Versie Ziggo Go app (vindbaar via instellingen in het menu van de app -> onderaan de pagina staat de versie benoemd):
@speedme, in jouw geval heb ik het abonnement nagelopen, dat het via de mediabox ook niet werkt wijst namelijk op een ander probleem. Om dit te verhelpen heb ik het abonnement opnieuw binnen laten halen op de apparatuur. Mocht je de melding nu nog steeds krijgen, hoor ik het graag. Wil je de exacte foutmelding ook meesturen? Ik ga mijn collega's dan inschakelen om een correctie uit te voeren in de achterliggende systemen. Uiteraard gaan we, zodra het is opgelost, kijken naar een compensatie volgens onze garantieregeling.