Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
Fransco

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go zegt dat ik geen abonnement heb

Na de update kan ik geen tv meer via de Ziggo Go App kijken op iPhone, iPad en notebook. Er staat dan op de pagina waar ik een zender of programma selecteer, dat ik een abonnement nodig heb. Maar dat heb ik, zoals ook op 'Mijn Ziggo' wordt bevestigd. Ik heb uitgelogd, opnieuw ingelogd, de app verwijderd opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds denkt Ziggo Go dat ik geen abonnement heb. Wat kan ik nog meer doen?

Frans

9 Reacties 9
Fransco
topicstarter
Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zowel gisteren als vandaag met de Ziggo Helpdesk gesproken. Gisteren is mijn zenderpakket vernieuwd, maar zonder resultaat. Vandaag werd mij verteld dat het een bekend probleem is bij meerdere abonnees. De oorzaak is onbekend. Er wordt nader onderzoek gedaan, maar een melding als er een oplossing is, krijg ik niet omdat het een probleem is voor meerdere abonnees... Het enige advies dat de helper kon geven was dat ik het af en toe moet blijven proberen. Wie weet trouwens hoe je in de app kan zien welke versie je hebt?

Ook belangrijk is dat het niet uitmaakt of ik de app gebruik in IOS of Windows of dat ik het zonder app doe in een internetbrowser (Edge in mijn geval).

speedme

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem, al ongeveer 1,5 week.
Bij mij is het echter nog erger, ik kan ook niet via de normale Next mediabox kijken.
Ook daar krijg ik de melding dat ik een abonnement nodig heb, terwijl ik al meer dan 15 jaar klant ben van Ziggo !

Ruim 1 week geleden contact gehad met de klantenservice, men zou het aan de IT afdeling voorleggen en ik zou terug gebeld worden : niet dus !

Ik kan dus werkelijk helemaal geen TV kijken en ga uiteraard ook niet betalen voor een service die niet geleverd is. Dus Ziggo ! Neem contact op en doe er wat aan !

Silkejoppe26

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik ook 3x gebeld zonder succes bellen is trouwens waanzinnig duur!!!

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 384Posts
  • 43Oplossingen
  • 145Likes

Hi @Fransco

Super lastig! Zou je het volgende eens willen proberen?  Wil je in het Ziggo GO account eens naar; profiel > instellingen > zenders/zenderlijst > zenderlijst herstellen (of het heet; terug naar standaardvolgerde, dit kan verschillen per profiel) en mij laten weten of dit hierna is opgelost. 

@speedme bij jou lees ik een ander probleem! Dit klinkt mij meer als een probleem met het pakket en ik ben daarom ook direct de gegevens eens ingedoken, ik kan niks opvallends terugvinden en vraag me dan ook af hoe het nu gaat? Ervaar je dezelfde problemen nog? 

@Silkejoppe26 welk telefoonnummer bel je om ons te bereiken? 0900 1884 is een regulier bel tarief en 1200 via de vaste lijn is helemaal gratis namelijk 😮 kan ik je via hier helpen? Wat voor problemen ervaar je precies?

Fransco
topicstarter
Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank Madelon, even dacht ik: dat moet het zijn. Maar bij mijn instellingen staat helemaal geen zenderlijst. Wel favoriete zenders en kijkgegevens, maar die is niet klikbaar. Jammer. Ik heb overigens op verzoek van en collega van jou mijn accountnaam gewijzigd naar mijn mailadres. Maar ook dat hielp niet. Integendeel, ik kan niet meer inloggen op community.ziggo op een ander apparaat.

Maar als iemand nu een abonnement neemt bij Ziggo, duurt het dan ook enkele maanden voordat hij gebruik kan maken van de Ziggo App? Als dat sneller gaat - wat ik mag hopen, waarom dan niet bij mij?

speedme

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi @Madelon 

Dat kan wel kloppen dat het voor mij anders is dan voor de anderen in dit topic.
Maar feit blijft dat ik de melding krijg dat ik geen abonnement heb.
En dat krijg ik dus op alle apparaten, ook de Next.
En in Mijn Ziggo staat wel gewoon mijn abonnement juist aangegeven.
Sterker nog : kreeg deze week nog een mooie factuur van jullie, terwijl ik al meer dan 2 weken geen tv kan kijken. Ik ga er dan ook vanuit dat dit gecrediteerd gaat worden, want ik ga natuurlijk niet betalen voor een service waar ik geen toegang toe heb.

Is het niet gewoon handiger om mijn account te "verwijderen" en compleet opnieuw in te stellen ?

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 147Oplossingen
  • 261Likes

@Fransco, zo te lezen ging het alles behalve soepel. Nu zie ik in de contacthistorie wel de nodige notities terug van de afgelopen dagen, maar daaruit kon ik niet opmaken of het voor een oplossing heeft mogen zorgen. Is dat wel het geval? Of is er nog actie nodig? Zo ja, wil ik dit graag weer verder doorzetten. Wil je in dat geval de volgende vragen beantwoorden?

- Exacte foutmelding:
- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten:
- Welk specifieke kanaal is getest: 

- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand:

- Werkt het via de Mediabox probleemloos:
- Versie Ziggo Go app (vindbaar via instellingen in het menu van de app -> onderaan de pagina staat de versie benoemd): 

 

@speedme, in jouw geval heb ik het abonnement nagelopen, dat het via de mediabox ook niet werkt wijst namelijk op een ander probleem. Om dit te verhelpen heb ik het abonnement opnieuw binnen laten halen op de apparatuur. Mocht je de melding nu nog steeds krijgen, hoor ik het graag. Wil je de exacte foutmelding ook meesturen? Ik ga mijn collega's dan inschakelen om een correctie uit te voeren in de achterliggende systemen. Uiteraard gaan we, zodra het is opgelost, kijken naar een compensatie volgens onze garantieregeling. 

speedme

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Monica dat is het hem nu juist, ik krijg geen enkele foutmelding op de mediabox. Alleen dat ik me kan abonneren op de zender (en dan wil ik NPO1 live kijken). Dit gebeurd bij alle zenders, behavle bij de Ziggo zenders. Die kan ik wel live zien.
Hetzelfde gebeurd op Ziggo Go.

Fransco-extra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een nieuw account voor community aangemaakt, omdat mijn oude niet meer werkte. Dat kwam omdat ik als voorgestelde oplossing voor het probleem met Ziggogo mijn inlognaam had gewijzigd in mijn e-mailadres. Dat hielp me echt van de wal in de sloot, want Community staat geen e-mailadres langer dan 15 tekens toe. Maar dat is een ander topic. Wel een gedoe met ziggo...

Mijn antwoorden:

- Exacte foutmelding: You need to have a subscription to watch this.
- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten: Altijd en overal.
- Welk specifieke kanaal is getest: NPO 1, 2, 3 RTL 4, etc. (alle kanalen waar ik op ben geabonneeerd).

- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand: Nee, daar staat het huren (...) kan alleen via Mediabos en/of ...

- Werkt het via de Mediabox probleemloos: Ja
- Versie Ziggo Go app (vindbaar via instellingen in het menu van de app -> onderaan de pagina staat de versie benoemd): 4.40.4322+1109 prod

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates