veel gelezen, en idd ziggo go app werkte niet op pc.. TOTDAT, ik me av DE installeerde, en de av software van ziggo installeerde.. nu werkt de app wel op mn pc win 10
misschien helpt t voor een lezer !
Opgelost! Ga naar oplossing.
Stikker wrote:
veel gelezen, en idd ziggo go app werkte niet op pc.. TOTDAT, ik me av DE installeerde, en de av software van ziggo installeerde.. nu werkt de app wel op mn pc win 10
Tof dat je dit even deelt, @Stikker, dit is waardevolle info! Mooi dat het hiermee is verholpen.
Ik heb inmiddels hier een update geschreven
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
TOTDAT, ik me av DE installeerde
Wat is ‘me av’?
Sorry, av is antivirus , die dus ge deïnstalleerd en de antivirus die Ziggo op de site heeft staan geïnstalleerd, geen problemen meer.
Fijne paas!
Ok. Duidelijk nu. Ook goede Paas.
Stikker wrote:
Tof dat je dit even deelt, @Stikker, dit is waardevolle info! Mooi dat het hiermee is verholpen.
Ik heb inmiddels hier een update geschreven
Bij mij werkte Ziggo go ook niet meer (Video niet beschikbaar enz,).
Heb AVG gratis versie verwijderd, en nu draait ie weer als een zonnetje.
@Whoopie goed man ben blij voor je, fijn dat ik je heb kunnen helpen.
Stikker wrote:
...TOTDAT, ik me av DE installeerde...
Welke antivirus software had u ?
@Pasi ik had avg (gratis versie) en nu de f-secure. deze kun je downloaden vanaf de site van ziggo.
Fijne avond!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.