M. Smit

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go werkt nog steeds niet na aanpassen abonnement

Beste Ziggo Moderators,

 

Vorig jaar is mijn abonnement aangepast en heb ik de Next box gekregen. Sindsdien kan ik online niet meer inloggen via Ziggo Go en krijg ik de mededeling "Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het later nogmaals". Ik heb daar meerdere keren over aan de bel getrokken, maar de enige reactie die ik krijg is "het is een complex probleem, gewoon afwachten". De laatste keer dat ik aan die bel heb getrokken is in maart, en we zijn inmiddels toch al weer aan flink aantal maanden verder. 

 

Hoe kan het toch dat jullie nog steeds niet in staat zijn dit probleem op te lossen? Kunnen jullie misschien mijn hele account een keer resetten en zo de boel weer aan de gang krijgen? Ik vind het echt veel te lang duren, dit is gewoon niet meer in verhouding......

  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @m.smit

 

Allereerst, welkom hier op de Ziggo Community!

 

Goed dat je hier terecht bent gekomen nadat het al een geruime tijd niet lukt zelf in Ziggo GO in te loggen.

Helaas is het een complex probleem, waarbij klanten na box omruiling niet meer kunnen inloggen door data vervuiling in onze achterliggende systemen.

Natuurlijk heb jij daar geen boodschap aan, maar het is voor ons complex op te lossen.

 

Ik heb jouw gegevens nu aangedragen bij het onderzoeksteam. Zo kunnen zij jouw profiel met voorrang cleanen. Hoe lang het ongeveer gaat duren, durf ik niet te zeggen.

Mocht je het probleem volgende week nog ervaren, kom dan even terug bij ons.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ik heb het op het ontbijtbordje gelegd bij de Ziggo moderators.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Mocht dit nog niet zo zijn, maar ik vermoed van wel, gezien de vorige topics, zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @m.smit

 

Allereerst, welkom hier op de Ziggo Community!

 

Goed dat je hier terecht bent gekomen nadat het al een geruime tijd niet lukt zelf in Ziggo GO in te loggen.

Helaas is het een complex probleem, waarbij klanten na box omruiling niet meer kunnen inloggen door data vervuiling in onze achterliggende systemen.

Natuurlijk heb jij daar geen boodschap aan, maar het is voor ons complex op te lossen.

 

Ik heb jouw gegevens nu aangedragen bij het onderzoeksteam. Zo kunnen zij jouw profiel met voorrang cleanen. Hoe lang het ongeveer gaat duren, durf ik niet te zeggen.

Mocht je het probleem volgende week nog ervaren, kom dan even terug bij ons.

M. Smit
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Jamyla,

 

Dank je wel voor je hulp, ik hoop dat het nu eindelijk een keer gaat werken! 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dat is natuurlijk wel de bedoeling, @M. Smit
Wil je eens testen of het werkt? 

Uitgelicht topic