Hi,
Dit is mijn laatste poging om mijn probleem opgelost te krijgen voordat ik mijn abbonement bij Ziggo opzeg.
Sinds begin dit jaar is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van Ziggo Go waar dit voorheen wel werkte.
Ik heb hier meerdere malen contact over gehad met de klantenservice/technische dienst waarvan (met alle respect) de opzet echt dramatisch is.
Het probleem
Wanneer ik probeer in te loggen in Ziggo Go krijgen ik de volgende melding te zien: " Ziggo Go doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Kijk of ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Excuses voor het ongemak".
De volgende dingen heb ik zelf (of samen met de technische dienst) geprobeerd:
- Geprobeerd in te loggen op meerdere mobiele Android telefoons via de app, Android TV & Chromecast via de App, Windows laptops/desktop via de browser en een Macbook via de browser.
- Uiteraard zijn hierbij schone app installaties gebruikt (oudere en nieuwe versies geprobeerd) en worden pagina's niet vanuit cache/cookies geladen.
- Met bovenstaande apparaten geprobeerd te verbinden buiten mijn thuis netwerk (zowel via 5G) en bij andere mensen thuis ook met een Ziggo verbinding. Ook bij iemand anders thuis met een KPN verbinding werkt het niet. Ook uit wanhoop meerdere VPN's geprobeerd.
- Account is opnieuw aangemaakt en het wachtwoord van het account is meerdere malen gereset.
- Het account van een ander werkt wel, op bovenstaande apparaten wat verder aangeeft dat het geen device/network probleem aan mijn kant is.
Uiteraard heb ik hier meerdere malen met de "technische dienst" contact over gehad, die simpelweg bovenstaande stappen weer door wil lopen, het daarna opgeven en dan een case aanmaken. Zij geven dan aan dat het 3 dagen duurt voordat het probleem opgelost moet zijn. Wanneer ik na 3 dagen terugbel voor een status update dan krijg ik simpelweg te horen dat de case door de mensen in India is afgesloten, uiteraard zonder feedback en begint het verhaal weer van voren aan.
Naast bovenstaande, weigert Ziggo mij gepast te compenseren tenzij ik weer een jaar contract afsluit, iets wat ik nu uiteraard niet wil doen omdat ik het contract maandelijks opzegbaar wil houden. Na 2 maanden ben ik simpelweg het vertrouwen kwijt en ben ik eigenlijk aan het afwachten tot de glasvezel uitrol hier is voltooid.
Groet,