Julsar

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go werkt niet - "Ziggo go doet het niet of kan geen verbinding met ons maken"

Hi,

Dit is mijn laatste poging om mijn probleem opgelost te krijgen voordat ik mijn abbonement bij Ziggo opzeg.

Sinds begin dit jaar is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van Ziggo Go waar dit voorheen wel werkte.
Ik heb hier meerdere malen contact over gehad met de klantenservice/technische dienst waarvan (met alle respect) de opzet echt dramatisch is.

Het probleem
Wanneer ik probeer in te loggen in Ziggo Go krijgen ik de volgende melding te zien: " Ziggo Go doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Kijk of ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Excuses voor het ongemak".

 

De volgende dingen heb ik zelf (of samen met de technische dienst) geprobeerd:

- Geprobeerd in te loggen op meerdere mobiele Android telefoons via de app, Android TV & Chromecast via de App, Windows laptops/desktop via de browser en een Macbook via de browser. 

- Uiteraard zijn hierbij schone app installaties gebruikt (oudere en nieuwe versies geprobeerd) en worden pagina's niet vanuit cache/cookies geladen.

- Met bovenstaande apparaten geprobeerd te verbinden buiten mijn thuis netwerk (zowel via 5G) en bij andere mensen thuis ook met een Ziggo verbinding. Ook bij iemand anders thuis met een KPN verbinding werkt het niet. Ook uit wanhoop meerdere VPN's geprobeerd.
- Account is opnieuw aangemaakt en het wachtwoord van het account is meerdere malen gereset.

- Het account van een ander werkt wel, op bovenstaande apparaten wat verder aangeeft dat het geen device/network probleem aan mijn kant is.

 

Uiteraard heb ik hier meerdere malen met de "technische dienst" contact over gehad, die simpelweg bovenstaande stappen weer door wil lopen, het daarna opgeven en dan een case aanmaken. Zij geven dan aan dat het 3 dagen duurt voordat het probleem opgelost moet zijn. Wanneer ik na 3 dagen terugbel voor een status update dan krijg ik simpelweg te horen dat de case door de mensen in India is afgesloten, uiteraard zonder feedback en begint het verhaal weer van voren aan.

Naast bovenstaande, weigert Ziggo mij gepast te compenseren tenzij ik weer een jaar contract afsluit, iets wat ik nu uiteraard niet wil doen omdat ik het contract maandelijks opzegbaar wil houden. Na 2 maanden ben ik simpelweg het vertrouwen kwijt en ben ik eigenlijk aan het afwachten tot de glasvezel uitrol hier is voltooid.


Groet,

54 Reacties 54
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Julsar 

Wat een gedoe met ZiggoGO! Ik snap dat je het dan een keer zat bent!

Ik heb je abonnement erbij gepakt en zie inderdaad dat er veel contact is geweest en dat er veel cases zijn aangemaakt. Er staat op dit moment nog eentje open die behandeld moet worden. Ik check over een aantal dagen even of deze is opgepakt en wat er mee gedaan is. Als er weer niks gebeurt is, dan ga ik het via een andere afdeling proberen! Je hoort over een aantal dagen van ons! 

 

Grunwald

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hi Julsar,

 

Zit nu ongeveer een maand met exact hetzelfde probleem. Meest frusterende is dat de tickets/cases elke keer worden afgesloten zonder dat Ziggo bij de klant checkt of het probleem is opgelost. Heb tot nu toe elke keer dezelfde oplossingen te horen gekregen en dat werk niet. Ticketing/case proces slaat echt helemaal nergens op zo. 

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Welkom op de community @Grunwald ! Balen dat je ook problemen ervaart met Ziggo GO. Graag helpen we je verder en horen we van je waar je precies tegenaan loopt. Wil je daarvoor een eigen topic starten? 

 

@Julsar De ticket die voor je openstond is opgepakt en er wordt aangegeven dat je weer zou moeten kunnen inloggen. Kun je voor mij checken of dat ook lukt?

Julsar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Renata,

 

Ik heb het zojuist geprobeerd op meerdere apparaten maar kan nog steeds niet inloggen. De foutmelding blijft helaas het zelfde. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Julsar,

 

We gaan dit aan onze kant opnieuw escaleren, waardeloos dat dit al zo lang duurt. Ik heb nog één gegeven nodig; kun je op een apparaat waar je dit probleem op ervaart naar watismijnip.nl gaan en het IP-adres dat je daar ziet delen? Omdat dit privacy-gevoelige informatie is, kun je dit neerzetten bij "persoonlijke opmerkingen" in je profiel. Dit is alleen zichtbaar voor jouzelf en Ziggo moderators.

Julsar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex,

 

Ik heb het WAN adres toegevoegd in het door jouw aangegeven vakje.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank je, @Julsar - Ik heb het direct doorgezet. Zodra ik meer weet, hoor je van me.

Julsar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Alex @Renata @Carlien is er toevallig al een update beschikbaar wat betreft mijn case? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Julsar - Ze zijn de vermoedelijke oorzaak op het spoor, ik hoop hier morgen meer over te weten (en hopelijk uiteraard direct de oplossing).

Julsar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Alex 

 

Ik heb ook zojuist een mail van jullie ontvangen met daarin de vraag naar extra informatie. Klopt het dat dit samenhangt met de door jouw ingezette escalatie? Ik heb inmiddels gereageerd op de mail. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Ja, dat hangt er inderdaad mee samen, maar onze berichten hadden elkaar wel gekruist. We weten inmiddels wat er aan de hand is en ik verwacht een spoedige oplossing. Ik houd het lopende ticket voor je in de gaten, maar ook zij zullen met je communiceren zodra er voortgang is.

Julsar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Alex bedankt voor de update. Is het mogelijk om aan te geven waar het probleem precies ligt en hoelang het ongeveer zal duren?

 

Daarnaast heb ik recent contact gehad met jouw collega over compensatie. Is dit ook iets dat jij voor me kunt doorvoeren? 

Julsar
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Alex

 

Ik kan bevestigen dat het inmiddels weer werkt. Kan jij de compensatie voor mij regelen of moet ik daarvoor zelf bellen? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Julsar - Super dat eindelijk alles weer werkt! De afhandeling van dit probleem is overgenomen door een andere afdeling, ik verwacht dat je hier nog communicatie over ontvangt. Ik zie ook dat je inmiddels met een collega contact hebt gehad.

Rush

Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. Op mijn Windows pc krijg ik die melding dat er geen contact gemaakt kan worden. Op mijn telefoon doet Ziggo Go het wel. Maar ik ga geen voetbal kijken op zo'n klein scherm. Bijzonder irritant dit

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Begrijpelijk @Rush 

Gezien het feit dat het op je telefoon wel werkt, is dit niet hetzelfde probleem 🙂 

Werkt Ziggo GO ook op je tablet? Laptop? En andere apparaten middels Ziggo GO en www.ziggogo.tv ?

Rush

Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Jamyla,

 

Op mijn laptop krijg ik dus de melding uit dit topic, op mijn tablet hangt de app en kan ik niet inloggen. Ik zie daar alleen het Ziggo logo en kan alleen de app afsluiten. Op mijn telefoon werkt de app wel. Omdat ik veel op mijn laptop kijk, is dat voor mij de belangrijkste. 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Allright, met Windows PC doelde je dus op een laptop 🙂 Welke browser gebruik je voor www.ziggogo.tv ?

Uitgelicht topic