1
Vraag
2
Reacties
johan.tabak

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go werkt niet op oneplus nord 2: Foutmelding 2001

Ziggo Go heeft altijd gewerkt. Nu werkt het afspelen van streams (zenders) ineens allemaàl niet meer. Foutmelding: 2001

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
johan.tabak
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dit werkt alleen niet voor live-tv. Als je uitzendingen terugkijkt werkt het wel.

Om te proberen of het werkte via 4G, heb ik wifi even uitgeschakeld. Daarna werkte wel wel. Daarna wifi weer aan, en nu doet ie het ook via wifi. Abracadabra ...

Ik heb zelfs mijn telefoon opnieuw opgestart, en ook toen werkte het. Dus ik denk dat het probleem voor mij opgelost is .

Bekijk in context

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6823Reacties
  • 792Oplossingen
  • 2782Likes

Hi allen,

 

Er lijkt een verband te zijn met de DNS-server. Zie dit topic voor meer informatie en een (al dan niet tijdelijke) oplossing.

Cornholi0

Level 1
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Found a workaround… start the event from the beginning, move the cursor up to few minutes from real time , it will work just few minutes delayed.. watching the match now with this solution 😉

11 Reacties 11
puppie

Level 16
Expert
  • 1507Posts
  • 40Oplossingen
  • 614Likes

ik moest eerst zoeken wat oneplus nord 2 is maar ben er nu achter dat dit een mobiele telefoon is.
Welk besturingsysteem zit daar op.

Je weet zeker dat je de juiste gegevens ingeeft om te verbinden, dus naam en ww voor de ziggogo app.

Negahcs

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het werkt niet ook niet meer. opeens kan ik geen voetbalwedstrijd meer kijken. maar als ik de wifi uitzet wel. Dit moet een bug zijn. Ziggo leest u even mee!?

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63358Posts
  • 4378Oplossingen
  • 16754Likes

Gebruik je VPN?

Cornholi0

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Found a workaround… start the event from the beginning, move the cursor up to few minutes from real time , it will work just few minutes delayed.. watching the match now with this solution 😉

Testing

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier exact hetzelfde , sinds gisteren op alle devices (chromecast / apple devices) waar een Ziggo Go app op draait deze fout melding. Alles al geherstart maar het probleem blijft. Videoland / HBO / Netflix doen het verders wel. 

Er is dus echt iets met de Ziggo Go app.

Update: soms ook met code -1003 ipv -2001

 

Haarlem

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11488Posts
  • 871Oplossingen
  • 3789Likes

Welkom op de Ziggo Community allen en bedankt voor de informatie tot zo ver.  Het is goed om te weten dat er meer informatie over de Ziggo Go app te vinden is in dit topic.

Ik merk op dat @johan.tabak een Oneplus Nord 2 vermeld en ik zie dat een soortgelijk toestel in de lijst met 'problemen in onderzoek' i.c.m. foutcode 2031. Zie hier

Om een beter beeld te krijgen van de problemen die in dit topic worden gemeld, is het misschien handig om de volgende informatie ook te delen:

- Merk/model toestel:

- Besturingssysteem: 

- Versie Ziggo Go app: 

- Foutmelding: 
- Werkt het wel als je het programma afspeelt vanaf het begin?
zoals het afspelen vanaf het begin? Of werkt het alleen via een andere netwerkverbinding? (denk aan 4G etc)

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6823Posts
  • 792Oplossingen
  • 2782Likes

Hi allen,

 

Er lijkt een verband te zijn met de DNS-server. Zie dit topic voor meer informatie en een (al dan niet tijdelijke) oplossing.

johan.tabak
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dit werkt alleen niet voor live-tv. Als je uitzendingen terugkijkt werkt het wel.

Om te proberen of het werkte via 4G, heb ik wifi even uitgeschakeld. Daarna werkte wel wel. Daarna wifi weer aan, en nu doet ie het ook via wifi. Abracadabra ...

Ik heb zelfs mijn telefoon opnieuw opgestart, en ook toen werkte het. Dus ik denk dat het probleem voor mij opgelost is .

Testing

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Sinds vandaag werkt het weer. Ziggo DNS servers eerst ingesteld maar dat hielp niet. Gbruik zelf Quad9 en OpenDNS servers. (Chromecast)

Dousje

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag @johan.tabak 

 

Ik heb ook een Nord 2 12ram. 

Het probleem wat je ervaart had ik voorheen ook.

Zoals @Alex al aangaf heeft het met je DNS te maken.

Ik had een privé-dns ingesteld die ik veranderd heb naar automatisch. Hierna kon ik weer gewoon live streamen. 

Ik heb een addblocker in mijn privé-dns staan, dus ik switch dan even voor ik ga streamen. 

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic