1
Vraag
2
Reacties
Niels8383

Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go werkt niet op ipad

Hallo,

 

Mijn vriendin uit Engeland is hier, ze heeft haar iPad meegenomen en we willen graag ziggo go kijken er op, maar het lukt maar niet.

Inloggen lukt op mijn account op ziggo go lukt op alle browsers op de ipad, maar zodra we op een serie/film klikken om te kijken krijgen we het volgende bericht:

 

Niet af te spelen

Het afspelen via deze browser wordt niet ondersteund

 

Graag help hierbij… de zoekfunctie levert geen duidelijk antwoord op.

Hoe los ik dit probleem op…?

 

mvg,

Niels

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Niels8383
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nee, het werkt niet. Ik kan de app niet zien in de app store.

Mijn vriendin haar telefoon en ipad hebben een apple account uit het Verenigd Koninkrijk, dit is dan ook de reden waarom de app niet beschikbaar is in de app store lijkt het….

Bekijk in context

6 Reacties 6
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi Niels,

Dat klopt. Je kunt dat oplossen door de Ziggo Go app te installeren uit de AppStore. Op mobiele devices kun je de browser niet gebruiken om tv te kijken.

 

Groet,
Evert

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als uw vriendin de Ziggo Go app niet kan downloaden en installeren kunt u haar mogelijk als gezinslid toevoegen aan u Apple account en deling aanzetten.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5737Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Hey @Niels8383

Welkom op de Community! Is het intussen gelukt met de tips van Evert en Jan? 

Niels8383
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nee, het werkt niet. Ik kan de app niet zien in de app store.

Mijn vriendin haar telefoon en ipad hebben een apple account uit het Verenigd Koninkrijk, dit is dan ook de reden waarom de app niet beschikbaar is in de app store lijkt het….

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Niels8383 wrote:

Nee, het werkt niet. Ik kan de app niet zien in de app store.

Mijn vriendin haar telefoon en ipad hebben een apple account uit het Verenigd Koninkrijk, dit is dan ook de reden waarom de app niet beschikbaar is in de app store lijkt het….

Dat vermoeden had ik al. Vandaar dat ik zoek naar een constructie om haar als gezinslid aan uw account toe te voegen. Mogelijk moet zij dan een (tijdelijk) extra account met uw gegevens aanmaken. 

Niels8383
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Klopt Jan, maar dat is geen mogelijkheid.

Als zij dit doet, dan zijn al haar bankzaken en haar virgin tv app niet meer te bekijken wanneer ze weer naar de VK terug gaat, aangezien haar regionale settings dan op NL staan.

 

Bedankt voor alle hulp mensen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic