1
Vraag
2
Reacties
H & M

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Go werkt niet op ipad met ios 12.5.6 en niet op ios 15.7

Ziggo Go Replay van NPO gisteren 6 oktober jl werkt niet op ipad met ios 12.5.6 en niet op ios 15.7.

Wie kan me helpen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Niet alle programma's kunnen worden terug gekeken, dan geeft de omroep geen toegang tot de rechten om dit terug te kijken, alleen met opname's kan je dit dan terug zien. Er zijn een aantal programma's bij de Publieke Omroepen die je inderdaad ook niet kan terugkijken. Dit ligt niet aan de gebruiker maar aan de omroep zelf.

 

Zo hebben de Commerciële Omroepen en de buitenlandse omroepen dit ook, niet alles terug te kijken valt, enkelt met opname.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als het goed is moet er voor beide apparaten een update zijn voor iPadOS en deze bug zou dan de Ziggo Go weer doen verhelpen. Anders kijk even Appstore of er een nieuwe versie Ziggo Go is.

 

Ten tweede als je naar instellingen gaat en je scrollt helemaal naar Ziggo Go App krijgt die dan wel toegang tot de achtergrond processen.

 

IMG_4711.PNG

 

Nog een Optie die veel mensen hinder kunnen geven, maar misschien wel de moeite waard.

Ga naar instellingen > kies je Wifi en klik achter je wifi naam op het blauwe ( i ) 

 

Dan zie je deze lijst en zet de Beperk IP-adrestracking uit. Dit scheelt ook vaak voor de Ziggo App.

Als je de handeling hebt gedaan van beide, herstart even je apparaat.

 

IMG_3714.jpg

 

Gaat het dan nog niet, ga dan even naar dit topic, waar de Ziggo Go Issue's worden bijgehouden


Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden. die kan je hier vermelden en komt er een medewerker topic in en kan je hopelijk bij staan.

H & M
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank Dave , voor je uitvoerige hulp. Het werkt helaas nog niet.

Ik zie geen pictogram of iets dergelijks waar ik een Replay mee start.

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als je de App even dicht swipe't en daarna opstart en soms wil naar beneden halen dan laad het rondje in.

Bij instellingen in de App is daar alles goed ingesteld, bij Apparaat voorkeuren, dan deze instellingen, en zie bij de optie Media Boxen wel de Media Box.

 

IMG_2543.PNG

H & M
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik ontdek zojuist dat ik wel een oranje icoontje krijg met wit pijltje, en uitzending kan terugkijken bij sommige andere NPO-uitzendingen, maar niet de Zembla-uitzending van do. avond jl.

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Niet alle programma's kunnen worden terug gekeken, dan geeft de omroep geen toegang tot de rechten om dit terug te kijken, alleen met opname's kan je dit dan terug zien. Er zijn een aantal programma's bij de Publieke Omroepen die je inderdaad ook niet kan terugkijken. Dit ligt niet aan de gebruiker maar aan de omroep zelf.

 

Zo hebben de Commerciële Omroepen en de buitenlandse omroepen dit ook, niet alles terug te kijken valt, enkelt met opname.

H & M
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel voor je hulp. Ik ben er goed mee geholpen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Graag gedaan, en hoop dat er wel in de toekomst meer programma's bij komen, maar dat is aan Ziggo en de rechten van omroepen. Maar blij dat ik heb kunnen helpen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic