nengerman
Stamgast
  • 77Reacties
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ziggo Go werkt niet op iOS 15 BETA versie 1

Sinds ik mijn iPad en iPhone geüpdatet heb naar iOS 15 developer beta 1 kan ik geen live televisie met Ziggo Go meer kijken. Eerdere opnames en kijken vanaf het begin werken wel.

D85F8B81-1682-4ECE-ADB2-42A2C1198E39.png

Uitgelicht
14 Reacties 14
Steefb
Expert
Expert
  • 9595Reacties
  • 1752Oplossingen
  • 2923Likes

Je mag met een developer beta versie niet verwachten dat alles werkt.

nengerman
topicstarter
Stamgast
  • 77Reacties
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Snap ik maar daarom meld ik het nu zo vroeg zodat ze het gefixed hebben voor september/oktober😅

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1036Reacties
  • 90Oplossingen
  • 127Likes

Goedemiddag @nengerman! Super jammer dat je met de nieuwe Beta versie geen Ziggo Go meer kunt kiezen. Altijd goed dat je dit alvast meldt. Ik ga het doorzetten! Wat voor versie iPad en iPhone heb je? En krijg je naast deze foutmelding nog andere foutmeldingen? Dan weten we dat alvast.

Hopelijk kun je nog terug naar de oude software, zodat je wel weer gebruik kunt maken van Ziggo Go. 

edto01
Stamgast
  • 50Reacties
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Ook onder IOS 15 developer beta 2 van gisteren op iPhone werkt het niet

mrusschen
Gedreven Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik kan bevestiging dat het op beide iOS 15 en iPad OS 15 niet werkt momenteel. Getest met iPhone 12 Pro en iPad 6e generatie.

nengerman
topicstarter
Stamgast
  • 77Reacties
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

ik heb het getest met een iphone se 2016, iphone 11, ipad air 2 en ipad air 4. werken alle 4 niet.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1036Reacties
  • 90Oplossingen
  • 127Likes

Bedankt voor het doorgeven @mrusschen & @nengerman

Izaak
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij werkt het op de iPad's met 15 beta 2 wel. Ik moet wel vaker uitloggen en inloggen en cloudflare in de pauze stand zetten.

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2498Likes

Eigenlijk heeft het helemaal geen zin om dit hier door te geven. Want een ieder die een beta iOS gebruikt, weet dat die op problemen kan stuiten. Dit is ook wat Apple zelf aangeeft in z'n voorwaarden! Pas als je de volledig goedkeurde iOS download, dan pas zal je zien dat de bugs eruit zijn en de meeste dingen gewoon werken. Tijdens de test loop je nu eenmaal tegen dit soort dingen aan. 

Weet ook, wanneer je een beta installeert dat als er problemen zijn met je toestel, snel leeglopen van je batterij, vast lopen van apps en/of misschien wel je volledige toestel, dat Apple niet aansprakelijk is en je zelf verantwoordelijk bent. Het is maar een klein zinnetje, maar wel belangrijk om te weten. 

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2498Likes

@nengerman  schreef:

Snap ik maar daarom meld ik het nu zo vroeg zodat ze het gefixed hebben voor september/oktober😅

Wanneer Ziggo elke keer, als er een nieuwe beta update is, z'n app moet aanpassen, dan gaat dat in de kosten lopen. Dan kan Ziggo beter wachten tot de definitieve versie uit is, en dan pas aanpassen. Vaak is het zo dat het in de beta slecht gaat, maar wanneer de juiste versie uit komt, Ziggo niets heeft hoeven doen, en het gewoon werkt met de oude app. Dus het hoeft niet altijd aan Ziggo, of die van de app eigenaar, te liggen!

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2498Likes

Je kan het wel doorgeven @Maud, maar dat heeft eigenlijk niet zoveel zin 🙂 - Wachten tot de volledige normale iOS 15 er is en dan zal je zien, werkt alles gewoon weer als een zonnetje. Mensen die niet kunnen wachten weten nu eenmaal dat ze een beta versie NIET moeten installeren op een device die ze dagelijks gebruiken. Maar op een toestel die ze hebben liggen en uit nieuwsgierigheid al mee willen kijken wat de nieuwe iOS versie doet. Zoals ik dat zelf doe, op een toestel die ouder is en ik niet meer gebruik, alleen voor dit soort tests 🙂

Dchannan
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit is zo’n onnodige reactie.

het hele idee van developer en publieke beta’s is *juist* om te kijken of je fouten of bugs tegen komt zodat een verandering onder de motorkap niet alles verpest voor de potentieel vele gebruikers die alleen stabiele releases gebruiken.

Dat het nu is doorgegeven is alleen maar goed want nu kunnen de devs kijken of ze alvast een fix kunnen vinden indien dit niet magisch goed komt bij de stabiele release.

en mensen die de beta gebruiken (zoals ikzelf) testen de nieuwe software in ruil voor het eerder toegang hebben tot de upgrade. Daarom is De feedback app ooo toegevoegd…

Rschot
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook ik maak gebruik van de beta ios 15.

zelfde melding als deze, maar een keer af en aanmelden in de app heeft het voor mij opgelost.

deGroot
Liefhebber
  • 53Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Jemig… had ik het maar eerder geprobeerd. Nu met beta 8 werkte het nog niet, dus ik maar ff hier kijken, zie jouw comment en ook hier werkt het weer na uit- en inloggen.

thnx!