Over de update van Ziggo GO
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik werd via de klantenservice gevraagd (na reeds 2x eerder te hebben gebeld) om hier in de community mijn vraag te stellen. Na het wijzigingen van mijn ziggo wachtwoord kan ik niet meer inloggen op ziggo go. Zowel het nieuwe als het oude wachtwoord functioneren niet. Voor het inloggen op ziggo go gebruik ik dezelfde gebruikersnaam als mijn ziggo.
Ik heb ook reeds meerdere malen het wachtwoord nogmaals gewijzigd, een aantal dagen gewacht, meerdere apparaten/browser gebruikt, niets lijkt te werken. De melding is: "Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct".
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels dit bericht tegengekomen https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Inloggen-ZiggoGo-lukt-niet-meer-inloggen-mijn-Ziggo-wel/m-p/9... en op basis daarvan nu weer (na 2 weken het de tijd geven) mijn wachtwoord gewijzigd, nu werkt het weer. Misschien is het een idee dat de community medewerkers met de klantenservice medewerkers communiceren?!
Inmiddels dit bericht tegengekomen https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Inloggen-ZiggoGo-lukt-niet-meer-inloggen-mijn-Ziggo-wel/m-p/9... en op basis daarvan nu weer (na 2 weken het de tijd geven) mijn wachtwoord gewijzigd, nu werkt het weer. Misschien is het een idee dat de community medewerkers met de klantenservice medewerkers communiceren?!
Goedemorgen @knilor
Leuk dat je ons forum hebt gevonden. Ik zie ook dat je middels een ander topic jouw probleem al hebt weten te fixen, helemaal top.
We doen dagelijks ons best iedereen van actuele informatie te voorzien, ook in deze kwestie. Dus dank voor de feedback 🙂
Voor nu, fijne dag gewenst en veel plezier met Ziggo GO.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...