Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
knilor
Level 1

Ziggo Go werkt niet na wachtwoord wijziging

Ik werd via de klantenservice gevraagd (na reeds 2x eerder te hebben gebeld) om hier in de community mijn vraag te stellen. Na het wijzigingen van mijn ziggo wachtwoord kan ik niet meer inloggen op ziggo go. Zowel het nieuwe als het oude wachtwoord functioneren niet. Voor het inloggen op ziggo go gebruik ik dezelfde gebruikersnaam als mijn ziggo.

 

Ik heb ook reeds meerdere malen het wachtwoord nogmaals gewijzigd, een aantal dagen gewacht, meerdere apparaten/browser gebruikt, niets lijkt te werken. De melding is: "Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct".

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
knilor
Level 1
Topicstarter

Inmiddels dit bericht tegengekomen https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Inloggen-ZiggoGo-lukt-niet-meer-inloggen-mijn-Ziggo-wel/m-p/9... en op basis daarvan nu weer (na 2 weken het de tijd geven) mijn wachtwoord gewijzigd, nu werkt het weer. Misschien is het een idee dat de community medewerkers met de klantenservice medewerkers communiceren?! 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
knilor
Level 1
Topicstarter

Inmiddels dit bericht tegengekomen https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Inloggen-ZiggoGo-lukt-niet-meer-inloggen-mijn-Ziggo-wel/m-p/9... en op basis daarvan nu weer (na 2 weken het de tijd geven) mijn wachtwoord gewijzigd, nu werkt het weer. Misschien is het een idee dat de community medewerkers met de klantenservice medewerkers communiceren?! 

0 Kudos
Ga naar reactie
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @knilor

 

Leuk dat je ons forum hebt gevonden. Ik zie ook dat je middels een ander topic jouw probleem al hebt weten te fixen, helemaal top.

We doen dagelijks ons best iedereen van actuele informatie te voorzien, ook in deze kwestie. Dus dank voor de feedback 🙂

Voor nu, fijne dag gewenst en veel plezier met Ziggo GO.

0 Kudos