1
Vraag
2
Reacties
knilor

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go werkt niet na wachtwoord wijziging

Ik werd via de klantenservice gevraagd (na reeds 2x eerder te hebben gebeld) om hier in de community mijn vraag te stellen. Na het wijzigingen van mijn ziggo wachtwoord kan ik niet meer inloggen op ziggo go. Zowel het nieuwe als het oude wachtwoord functioneren niet. Voor het inloggen op ziggo go gebruik ik dezelfde gebruikersnaam als mijn ziggo.

 

Ik heb ook reeds meerdere malen het wachtwoord nogmaals gewijzigd, een aantal dagen gewacht, meerdere apparaten/browser gebruikt, niets lijkt te werken. De melding is: "Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct".

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
knilor
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels dit bericht tegengekomen https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Inloggen-ZiggoGo-lukt-niet-meer-inloggen-mijn-Ziggo-wel/m-p/9... en op basis daarvan nu weer (na 2 weken het de tijd geven) mijn wachtwoord gewijzigd, nu werkt het weer. Misschien is het een idee dat de community medewerkers met de klantenservice medewerkers communiceren?! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
knilor
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels dit bericht tegengekomen https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Inloggen-ZiggoGo-lukt-niet-meer-inloggen-mijn-Ziggo-wel/m-p/9... en op basis daarvan nu weer (na 2 weken het de tijd geven) mijn wachtwoord gewijzigd, nu werkt het weer. Misschien is het een idee dat de community medewerkers met de klantenservice medewerkers communiceren?! 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @knilor

 

Leuk dat je ons forum hebt gevonden. Ik zie ook dat je middels een ander topic jouw probleem al hebt weten te fixen, helemaal top.

We doen dagelijks ons best iedereen van actuele informatie te voorzien, ook in deze kwestie. Dus dank voor de feedback 🙂

Voor nu, fijne dag gewenst en veel plezier met Ziggo GO.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic