1
Vraag
2
Reacties
jeffreyitjang

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go werkt niet meer

Na het samenvoegen van my Vodafone, en Mijn Ziggo, kan ik niet meer inloggen op Ziggo Go. Heeft iemand voor mij de gouden tip??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jeffreyitjang
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Blijkbaar ben ik te ongeduldig geweest, want nu werkt het wel.. Ik probeerde ook in te loggen met mijn email adres en wachtwoord, maar dit werkte op de avond zelf niet. Heb het net geprobeerd, en kan weer inloggen op Ziggo Go!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Mogelijk kan een Ziggo moderator één en ander weer uit elkaar halen, mocht dit nodig zijn.

 

Heb je met beide inloggegevens Mijn Ziggo en Vodafone al geprobeerd in te loggen op Ziggo Go?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @jeffreyitjang , welkom op onze Community. Leuk dat je hier online om hulp vraagt als je er zelf niet uitkomt. 
In de meeste gevallen is de oplossing voor om weer te kunnen inloggen in MijnZiggo en ZiggoGO erg eenvoudig.
Na het samenvoegen van je MijnZiggo account en je Vodafone account wordt je inlognaan namelijk gewijzigd naar een e-mailadres. 
Kan het zijn dat je nog probeert in te loggen met je oude gebruikersnaam? 

jeffreyitjang
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Blijkbaar ben ik te ongeduldig geweest, want nu werkt het wel.. Ik probeerde ook in te loggen met mijn email adres en wachtwoord, maar dit werkte op de avond zelf niet. Heb het net geprobeerd, en kan weer inloggen op Ziggo Go!

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Ah, fijn om te lezen dat het weer werkt! 
Bedankt voor de terugkoppeling, @jeffreyitjang en heel veel kijkplezier via Ziggo GO 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic