Ik ben hier voor het eerst dus zal vast fouten maken. Ik kreeg het advies van de helpdesk zoveel mogelijk info hier te plaatsen.
Al jaren hebben mijn man en ik de app Ziggo Go. Mijn man gebruikt het op zijn iPad en ik op mijn iPad pro. Sinds een paar weken duurde het lang voor de app zijn werkt deed. Het beeld was zwart met een draaiende cirkel. Dat ben ik zat en bedacht om de app te verwijderen en weer te downloaden. Werkte alle vorige keren door de jaren heen perfect, maar nu niet.
Op de startpagina komen de zenders niet meer zichtbaar. Als ik tik op TV &Replay op de onderste balk, krijg ik de tekst: Please try again later Oops, something went wrong. Als ik daarna tik op TV &Replay op de bovenste regel, krijg ik de melding : Geen abonnement. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.
Dus weer app eraf en opnieuw downloaden. Dat heb ik nu al zeker 5 keer gedaan maar helpt niet.
De iPad heb ik een harde reset gegeven, de modem heb ik gereset.
Twee keer met de helpdesk gebeld.
De eerste zou iets in de instellingen veranderen, en ik zou een email ontvangen. De email kreeg ik niet.
De laatste liet mij via ziggo.nl gaan Ziggo Go, ook via die kant werkt het niet. Ook van hem zou ik een email ontvangen en die kreeg ik al snel. Met een link naar deze community.
En na flink zoeken, kan ik hier mijn vraag stellen.
Wat moet ik doen om mijn app weer aan de praat te krijgen. Of moet Ziggo iets doen.
Ik heb iPadOS-versie 16.3. Dat is de nieuwste.