Hoop dat het hier op de juiste plek staat. Kortgezegd: Ziggo Go werkt nadat ik gisteren een wijziging in mijn abonnement doorvoerde nu niet meer. Daarnaast stond een rare melding in mijn abbo-overzicht.
Ik gebruik al jaren dit:
Alles-in-1 Extra € 70,00.
TV Standard, Internet Z3, Bellen
Nu kijk ik daar bijna nooit. Maar nu stond er via "mijn ziggo" een vinkje bij Z3 en een een melding dat Z3 niet meer wordt ondersteund, of iets in die trant. Dus ik vink op die pagina "kabel tv" (50+ zenders, Online tv-kijken met Ziggo GO) en "internet complete" aan. Oftewel:
Internet Complete en Ziggo Bellen 59,95 Eenmalige kosten € 19,95
Kabel TV, Internet Complete, Safe Online, Bellen
Blijkbaar heb ik nu een goedkoper abonnement?! Het zal wel.
Maar nu ik ziggogo.tv via chrome start krijg ik dit:
"Geen zenders beschikbaar. Je kunt je zender line-up wijzigen onder Link in het instellingen menu."
Klik ik daarop, dan krijg ik:
"Er is een technisch probleem. Om technische redenen kunnen we nu geen zenderlijst tonen. Probeer het later opnieuw."
Iemand die me kan vertellen wat er in mijn abbo is veranderd en vooral waarom Ziggo go het niet meer doet hier?
Alvast bedankt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
waarschijnlijk staat er iets nog niet goed in het administratie systeem
een moderator kan dat voor je nakijken en oplossen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
anoniemforum wrote:waarschijnlijk staat er iets nog niet goed in het administratie systeem
een moderator kan dat voor je nakijken en oplossen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
Bedankt voor je reactie.
Heb niets veranderd qua instellingen of verder om hulp gevraagd ... maar gelukkig doet Ziggogo het sinds maandagochtend weer normaal. Postcode en huisnummer waren trouwens al wel ingevuld.
Ben hier al erg blij mee.
TK72 wrote:anoniemforum wrote:waarschijnlijk staat er iets nog niet goed in het administratie systeem
een moderator kan dat voor je nakijken en oplossen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
Bedankt voor je reactie.
Heb niets veranderd qua instellingen of verder om hulp gevraagd ... maar gelukkig doet Ziggogo het sinds maandagochtend weer normaal. Postcode en huisnummer waren trouwens al wel ingevuld.
Ben hier al erg blij mee.
mooi
fijne avond
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.