Marit-Hessel
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go werkt niet meer na omzetten abbonement

Beste,

 

Vanmiddag hebben wij ons abonnement omgezet van Internet complete + TV start naar Internet Complete. Helaas doet onze Ziggo Go het niet meer. Hoe komt dit?

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
youriy
Expert
Expert
  • 1573Reacties
  • 85Oplossingen
  • 202Likes

Als het nu 52,95 per maand gaat kosten zit het er niet meer bij.

Bekijk in context

youriy
Expert
Expert
  • 1573Reacties
  • 85Oplossingen
  • 202Likes
10 Reacties 10
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16517Reacties
  • 1303Oplossingen
  • 2829Likes

Heeft u geen digitaal TV-kabel pakket meer?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 43705Reacties
  • 2540Oplossingen
  • 9324Likes

@Marit-Hessel Dat komt, vrijwel zeker, omdat de achterliggende servers deze informatie nog moeten krijgen.

Meestal gaat er een nacht overheen voordat alles helemaal doorgevoerd is.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 532Reacties
  • 52Oplossingen
  • 71Likes

Hoi @Marit-Hessel,
Welkom op de Community van Ziggo. Super om te lezen dat je het pakket gewijzigd hebt. Helaas lees ik ook dat daardoor het niet goed gaat met Ziggo Go. Werkt Ziggo Go inmiddels weer? Zo niet, welke foutmelding krijg je? Op welk apparaat krijg je deze melding? Zie je in Mijn Ziggo het nieuwe pakket al terug. Zodra je een aanpassing doet, zullen de servers/ systemen gaan synchroniseren zodat oa in Ziggo Go het juiste pakket/ zenders klaar staan. 

youriy
Expert
Expert
  • 1573Reacties
  • 85Oplossingen
  • 202Likes

Als het nu 52,95 per maand gaat kosten zit het er niet meer bij.

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 43705Reacties
  • 2540Oplossingen
  • 9324Likes

***

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 7295Reacties
  • 592Oplossingen
  • 1521Likes

@youriy Kun je toelichten wat je precies bedoelt? 

youriy
Expert
Expert
  • 1573Reacties
  • 85Oplossingen
  • 202Likes
Jiri Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 424Reacties
  • 31Oplossingen
  • 91Likes

Goed punt, @youriy !


Alleen @Marit-Hessel kan hier antwoord op geven 🙂
Werkt alles inmiddels al weer? Zo niet, wil je dan jouw gegevens invullen op jouw profiel? Alleen wij, moderators kunnen dit zien. 

Ik zie jouw antwoord graag tegemoet..

Dokie
Stamgast
  • 250Reacties
  • 0Oplossingen
  • 71Likes

@youriy  en @Jiri Z Als ik het goed begrepen heb, heb je bij Internet only wel de ongecodeerde zenders op de kabel, maar verder geen tv-producten zoals Ziggo Go.

Jiri Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 424Reacties
  • 31Oplossingen
  • 91Likes

Dat klopt helemaal, @Dokie. Het is alleen de vraag wat Marit-Hessel besteld heeft.
Zonder gegevens kan ik dit niet zien.

Uitgelicht topic