Beste,
Vanmiddag hebben wij ons abonnement omgezet van Internet complete + TV start naar Internet Complete. Helaas doet onze Ziggo Go het niet meer. Hoe komt dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als het nu 52,95 per maand gaat kosten zit het er niet meer bij en heb je een abonnement zonder Ziggo GO.
Abonnementen zonder Ziggo GO.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heeft u geen digitaal TV-kabel pakket meer?
@Marit-Hessel Dat komt, vrijwel zeker, omdat de achterliggende servers deze informatie nog moeten krijgen.
Meestal gaat er een nacht overheen voordat alles helemaal doorgevoerd is.
Hoi @Marit-Hessel,
Welkom op de Community van Ziggo. Super om te lezen dat je het pakket gewijzigd hebt. Helaas lees ik ook dat daardoor het niet goed gaat met Ziggo Go. Werkt Ziggo Go inmiddels weer? Zo niet, welke foutmelding krijg je? Op welk apparaat krijg je deze melding? Zie je in Mijn Ziggo het nieuwe pakket al terug. Zodra je een aanpassing doet, zullen de servers/ systemen gaan synchroniseren zodat oa in Ziggo Go het juiste pakket/ zenders klaar staan.
Als het nu 52,95 per maand gaat kosten zit het er niet meer bij en heb je een abonnement zonder Ziggo GO.
Abonnementen zonder Ziggo GO.
@youriy Kun je toelichten wat je precies bedoelt?
Abonnementen zonder ziggo go.
Goed punt, @youriy !
Alleen @Marit-Hessel kan hier antwoord op geven 🙂
Werkt alles inmiddels al weer? Zo niet, wil je dan jouw gegevens invullen op jouw profiel? Alleen wij, moderators kunnen dit zien.
Ik zie jouw antwoord graag tegemoet..
Dat klopt helemaal, @Dokie. Het is alleen de vraag wat Marit-Hessel besteld heeft.
Zonder gegevens kan ik dit niet zien.
@JiriIk begrijp uit zijn tekst dat hij Internet Complete met TV start omgezet heeft naar alleen Internet Complete. Dus alleen internet en dan klopt het.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.