1
Vraag
2
Reacties
Marit-Hessel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go werkt niet meer na omzetten abbonement

Beste,

 

Vanmiddag hebben wij ons abonnement omgezet van Internet complete + TV start naar Internet Complete. Helaas doet onze Ziggo Go het niet meer. Hoe komt dit?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Als het nu 52,95 per maand gaat kosten zit het er niet meer bij.

Bekijk in context

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
10 Reacties 10
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Heeft u geen digitaal TV-kabel pakket meer?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Marit-Hessel Dat komt, vrijwel zeker, omdat de achterliggende servers deze informatie nog moeten krijgen.

Meestal gaat er een nacht overheen voordat alles helemaal doorgevoerd is.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Marit-Hessel,
Welkom op de Community van Ziggo. Super om te lezen dat je het pakket gewijzigd hebt. Helaas lees ik ook dat daardoor het niet goed gaat met Ziggo Go. Werkt Ziggo Go inmiddels weer? Zo niet, welke foutmelding krijg je? Op welk apparaat krijg je deze melding? Zie je in Mijn Ziggo het nieuwe pakket al terug. Zodra je een aanpassing doet, zullen de servers/ systemen gaan synchroniseren zodat oa in Ziggo Go het juiste pakket/ zenders klaar staan. 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Als het nu 52,95 per maand gaat kosten zit het er niet meer bij.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

***

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@youriy Kun je toelichten wat je precies bedoelt? 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Goed punt, @youriy !


Alleen @Marit-Hessel kan hier antwoord op geven 🙂
Werkt alles inmiddels al weer? Zo niet, wil je dan jouw gegevens invullen op jouw profiel? Alleen wij, moderators kunnen dit zien. 

Ik zie jouw antwoord graag tegemoet..

Dokie

Level 10
  • 498Posts
  • 3Oplossingen
  • 217Likes

@youriy  en @Jiri Als ik het goed begrepen heb, heb je bij Internet only wel de ongecodeerde zenders op de kabel, maar verder geen tv-producten zoals Ziggo Go.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dat klopt helemaal, @Dokie. Het is alleen de vraag wat Marit-Hessel besteld heeft.
Zonder gegevens kan ik dit niet zien.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic