1
Vraag
2
Reacties
lieslut

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go werkt niet in Belgie

20210718_163556.jpg

20210718_161449.jpg

 Wij zitten even over de Nederlandse grens in België op de camping dit is ons 2de huis.Wij hebben een stick gekocht waardoor we ziggo go op de tv kunnen downloaden.Maar helaas geeft hij aan dat de geselecteerde optie niet geladen kan worden volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit IP netwerk niet kan worden bekeken.

 

Graag oplossing

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

 

Waarom kan ik mijn Apple TV, Android TV of Amazon Fire Stick ontvanger niet meenemen buitenshuis en op vakantie in de EU?
Het gebruik van de boxjes aan je tv-toestel en apps op smart-tv’s vallen niet onder de 'Content Portabiliteit wetgeving' van onlinediensten en is daarom geen open internetdienst. Wij moeten ons daarom houden aan de gemaakte afspraken met de contentpartijen. De Apple TV, Android TV, Amazon Fire TV app van Ziggo is een ‘in huis oplossing’ voor een tweede en derde tv in huis. Het is een vervanger van een extra tv-ontvanger en we bieden, zoals afgesproken met contentpartijen, alleen aan via ons eigen netwerk. Om deze Ziggo GO app te kunnen gebruiken heb je dus ook een internetverbinding van Ziggo nodig.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Android tv werkt alleen op een ziggo verbinding.

 

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

 

Steefb_0-1626620617488.png

 

 

lieslut
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik wil ziggo go meenemen op vakantie voor op normale tv te kijken.

 

Ik heb thuis op alle tv een eigen kastje waar ik 5 euro voor betaal heb dus geen ziggo bij me 

waarom.kan ik dan wel op telefoon ziggo go kijken en pakt hij de app ook gewoon op de tv.Is voor in de caravan

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

 

Waarom kan ik mijn Apple TV, Android TV of Amazon Fire Stick ontvanger niet meenemen buitenshuis en op vakantie in de EU?
Het gebruik van de boxjes aan je tv-toestel en apps op smart-tv’s vallen niet onder de 'Content Portabiliteit wetgeving' van onlinediensten en is daarom geen open internetdienst. Wij moeten ons daarom houden aan de gemaakte afspraken met de contentpartijen. De Apple TV, Android TV, Amazon Fire TV app van Ziggo is een ‘in huis oplossing’ voor een tweede en derde tv in huis. Het is een vervanger van een extra tv-ontvanger en we bieden, zoals afgesproken met contentpartijen, alleen aan via ons eigen netwerk. Om deze Ziggo GO app te kunnen gebruiken heb je dus ook een internetverbinding van Ziggo nodig.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic