Als ik via mijn Chromebook naar de Ziggo Go-website ga, dan begint hij kort met laden om al heel snel vast te lopen. De browser reageert nergens meer op, en zelfs de hele Chromebook loopt vast. Dit gebeurt sinds vorige week, ik probeerde het zonet nog een keer en weer is het meteen raak. Ik krijg de Chromebook na de crash zelfs niet eens meer opgestart, waarschijnlijk zit hij nog vast. Wat is hier aan de hand, want de app is ook al een zooitje zoals bekend.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @CounterSaturn - Heb je Ziggo GO nog getest in een incognito-venster?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je de Chromebook opstart, en dan Chrome Browser ga eens naar Chrome en klik eens over Chrome aan, misschien dat er een update dwars zit, anders neem de Leeg de Cookies even. Sluit Chrome af.
Herstart Chrome, ga dan naar de https://community.ziggo.nl/ en druk op het slotje voor de URL en check de instellingen.
Goedemiddag @CounterSaturn, wat een irritant probleem! Ik zie dat @Dave al een goede tip gegeven heeft. Heeft dit het probleem opgelost? We horen het graag.
Het lijkt opgelost te zijn gelukkig, inderdaad na het verwijderen van de koekjes via het slotje.
Wel krijg ik (maar dat was al langer) rechts bovenin beeld de foutmelding "Sorry, we kunnen deze pagina niet vinden", en is de website erg traag met laden. Voor nu bedankt, Dave & Lotte 🙂
Dit probleem is zojuist gewoon weer terug gekomen. Mijn Chromebook loopt volledig vast na inloggen op Ziggogo.tv en is nu al 20 minuten onbruikbaar. Het volledige beeld is bevorere, muiscursor doet niets meer. Ik heb de Chromebook uitgezet, maar nu wil hij niet meer aan. Echt dramatisch dit, mijn Chromebook is in jaren nog nooit vastgelopen en is het meest stabiele OS ooit, maar Ziggo krijgt het voor elkaar.
Wij ondervinden dus precies hetzelfde op beide verschillende leeftijd laptops en Windows versies in de Chromebrowser. Voor nu werkt het wel in de Chrome incognitovenster en Firefox browser. 17/10.2022 en heb ik deze vraag ook gesteld.
@CounterSaturn, ontzettend waardeloze situatie. Heb je ook nu weer de cookies proberen te verwijderen? Mogelijk helpt het, hoe gek ook, om het net als @Lia60 in een incognito-venster te proberen. Kun je nog aangeven welk type en model Chromebook je hebt?
@Lia60 - In dit topic bespreken we crashes op een Chromebook, maak je daar ook gebruik van of heb je Windows-laptops? Uiteraard nog steeds niet de bedoeling, maar het is wel goed dit onderscheid te houden.
Windows laptops, geen Chromebook echter dus wel hetzelfde probleem in Chrome browser.
@Alex Het gaat om een Acer Chromebook 514 CB514-1HT-C3EG. Ik zal het eens proberen in een incognitovenster. Het is vooral heel hinderlijk dat heel mijn systeem crasht en daarna een tijd op zwart blijft, ik kan 15-20 minuten zeker niets doen met de Chromebook. Het wissen van de cookies zal waarschijnlijk wel weer even werken, maar net als de vorige keer tijdelijk. Maar wellicht is voor nu het gebruiken van incognitovenster een workaround.
Hi @CounterSaturn - Heb je Ziggo GO nog getest in een incognito-venster?
Hoi @Alex , ik heb gisteren getest in een incognito-venster, dit ging inderdaad goed.
Inmiddels doet de site het ook weer gewoon in de chromebrowser op ons beider Windows laptop.
Ik weet dus niet wat het probleem was, maar men heeft blijkbaar iets gedaan waardoor wij niet meer in het incognitovenster hoeven.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.