Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Raverduck
Level 2

Ziggo Go via Chromecast hapert

Goedenavond lieve kijkbuis kinderen van Ziggo.

Sinds de energierekening wel op en tweede hypotheek lijkt, kijk ik via de Chromecast op mijn tv met de Ziggo Go app.

Nu bespaart dit uiteraard enorm veel stroom als ik mijn Mediabox XL uit laat, maar totaal geen tijd.

Het kijken van een aflevering van de Fabeltjeskrant die origineel nog geen 7 minuten duurt, kan ik nu mijn kinderen het middag en avond eten opdienen per aflevering.

Het NOS journaal  is oud nieuws als het afgelopen is. En het beeld lijkt af en toe wel op Minecraft.

Aangezien de verbinding helemaal toppiejoppie is als ik een speedtest doe, en andere  streamingsdiensten zoals Netflix,Prime of YouTube vlekkeloos afspelen. Ga ik er 100% vanuit dat het bij de Ziggo Go app ligt.

Graag een oplossing of een energie zuinige Mediabox next met kabel aansluiting. Dus niet de mini opsturen.

Kusjes Roelof 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Raverduck

Wil je graag een mediabox Next (niet mini, de "gewone") ontvangen in plaats van de Mediabox XL? Dat kan namelijk gewoon, hoor. Ook zonder de eenmalige kosten. Als je dit wilt, geef maar een gil, dan stuur ik hem je toe. 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

een moderator kan de mediabox xl omruilen voor een next 

mogelijk komen daar wel €19,95 aansluitkosten bij,

welk abonnement heb je momenteel ?

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Raverduck

Wil je graag een mediabox Next (niet mini, de "gewone") ontvangen in plaats van de Mediabox XL? Dat kan namelijk gewoon, hoor. Ook zonder de eenmalige kosten. Als je dit wilt, geef maar een gil, dan stuur ik hem je toe. 

0 Kudos
Ga naar reactie
Raverduck
Level 2
Topicstarter

Als dit zonder kosten kan, ervanuit gaande dat er niks met mijn abonnements bedrag gebeurd. Graag

Groeten Roelof

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

@Raverduck Bij deze voor je in orde gemaakt hoor! Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail van de bestelling. Het betreft hetzelfde pakket, maar dan alleen met de Mediabox Next. Qua prijs en inhoud veranderd er verder dus niets. Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next! Vanaf dat moment kunnen de kinderen weer binnen 7 minuten een hele aflevering van de Fabeltjeskrant bekijken en is het nieuws van het NOS Journaal nog vers van de pers ^^

0 Kudos
Raverduck
Level 2
Topicstarter

Bedankt voor de snelle afhandeling, mediabox is geïnstalleerd en draait prima.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Fantastisch om te horen @Raverduck

0 Kudos
Ilonkabruijns
Level 1

Wanneer krijg ik mijn oplossing hiervoor te zien?

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Ilonkabruijns
Een warm welkom hier op de Community. 

Ik zie dat dit je eerste bericht is op de Community! Een oplossing is lastig te geven als wij eerder via de Community niet op de hoogte waren dat jij een probleem ervaart. We helpen je  in ieder geval graag. Ik raad je aan om zelf even een topic te starten waarin je precies aangeeft welke problemen je ervaart, zodat we met je mee op zoek kunnen gaan naar een oplossing en de Community ook overzichtelijk blijft. 

0 Kudos
Limbo1963
Level 5

In Italië is het casten van Ziggo Go via de chromecast weer ouderwets een probleem. Beeld blijft naar hangen. Terwijl Netflix en Viaplay het wel gewoon doen zonder welk probleem dan ook.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

@limbo1 Wat rot om te lezen dat je deze problemen ervaart. Als dit nog steeds het geval is, open dan gerust een eigen topic zodat we met je mee kunnen denken in de oplossing. 

0 Kudos