1
Vraag
2
Reacties
Gerben67

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go streamen naar Chromecast

Goedemiddag,

 

Ik heb een chromecast aangeschaft en heb daarop de Ziggo GO app geïnstalleerd. Ik ben daarop ingelogd maar als ik een zender probeer te ontvangen krijg ik de volgende melding : helaas, je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit IP netwerk niet bekijken. Wij hebben zelf internet van KPN en tv van Ziggo. Dit zou gewoon moeten werken want kan op de WIFI op mijn telefoon het gewoon bekijken. Heeft iemand hier een oplossing voor ? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Gerben67, nog een aanvulling op het bericht van Steefb; de nieuwe Chromecast heeft zowel de optie om er iets naar toe te casten, als om apps direct vanaf het apparaat zelf te openen. Dat laatste werkt inderdaad niet op een niet-Ziggo netwerk, maar als jij via je telefoon naar de Chromecast streamt, werkt het wel. Zie ook de eerste link die genoemd is.

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Gerben67, nog een aanvulling op het bericht van Steefb; de nieuwe Chromecast heeft zowel de optie om er iets naar toe te casten, als om apps direct vanaf het apparaat zelf te openen. Dat laatste werkt inderdaad niet op een niet-Ziggo netwerk, maar als jij via je telefoon naar de Chromecast streamt, werkt het wel. Zie ook de eerste link die genoemd is.

Rob Koper

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

ik heb een 4k Chromecast en ik heb de Ziggo app geïnstalleerd en via die app kan ik gewoon tv kijken. Dus niet streaming, maar via de app op de chromecast zelf.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic